Τετάρτη, 25 Ιουνίου 2025 4:57 πμ
Εξάψαλμος
Font ResizerAa
  • Όλα τα Νέα
  • Δεύτερη Σελίδα
    Δεύτερη ΣελίδαShow More
    Ο συγκινητικός επικήδειος λόγος του Σεβ. Μητροπολίτου Ανέων κ.Μακαρίου προς τον Μακαριστό Μητροπολίτη Αγκύρας Ιερεμία

    Ἐπικήδειος εἰς τόν ἀδελφόν Ἱερεμίαν Τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Ἀνέων κ. Μακαρίου Ἐν…

    24 Ιουνίου 2025
    Επαναλαμβανόμενος πύρινος εφιάλτης

    Συνεχίζεται ο πύρινος εφιάλτης στη Χίο, έχοντας περάσει στο δεύτερο 24ωρο με τις βασικές…

    24 Ιουνίου 2025
    Συρία: Ξεκίνησε η σφαγή των Χριστιανών από τους Ισλαμιστές – Τι λέει το Πατριαρχείο Αντιοχείας για την πολύνεκρη επίθεση Τζιχαντσιτή στον Ιερό Ναό του Προφήτη Ηλία στη Δαμασκό

    Το Ελληνορθόδοξο Πατριαρχείο Αντιόχειας και Πάσης Ανατολής ζήτησε από το νέο καθεστώς…

    24 Ιουνίου 2025
    Η Εξόδιος Ακολουθία του μακαριστού Αγκύρας Ιερεμία

    Η εξόδιος Ακολουθία για τον μακαριστό Μητροπολίτη Αγκύρας Ιερεμία εψάλη σήμερα, Δευτέρα…

    24 Ιουνίου 2025
    Μεθοδεύεται η μετεξέλιξη της Θεολογικής Σχολής Βοστώνης σε Πανεπιστήμιο του Τιμίου Σταυρού

    ΒΟΣΤΩΝΗ. Ξεκίνησε η μεθόδευση για την μετεξέλιξη της Θεολογικής Σχολής του Τιμίου…

    24 Ιουνίου 2025
  • Δια χειρός Σωτήρη Μ. Τζούμα
    Δια χειρός Σωτήρη Μ. ΤζούμαShow More
    Ἀντὶ Εὐχῶν πρὸς τὸν Μακαριώτατον Ἀρχιεπίσκοπον Ἀθηνῶν καὶ πάσης Ἑλλάδος κ. Ἱερώνυμον

      ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΗ Μ. ΤΖΟΥΜΑ     Μακαριώτατε Δέσποτα, ἀντὶ κοινοτύπων εὐχῶν…

    15 Ιουνίου 2025
     Ἀντὶ εὐχῶν εἰς τὸν Παναγιώτατον Οἰκουμενικὸν Πατριάρχην κ.κ. Βαρθολομαῖον

    Εὐλογεῖτε, Παναγιώτατε Δέσποτα! Εὐχόμενος ὁ Κύριος ἡμῖν χαρίζεσθαι καιρὸν μετανοίας καὶ βίον…

    12 Ιουνίου 2025
    Ο επίλογος του Χριστόδουλού μας δεν γράφει τέλος …

    Του Σωτήρη Μ. Τζούμα Όσο θυμόμαστε τον Χριστόδουλο,τόσο θα είναι κοντά μας…

    11 Ιουνίου 2025
    Η αναγόρευση του Σεβ.Μητροπολίτου Γέροντος Πριγκηποννήσων κ.Δημητρίου

    Του Σωτήρη Μ. Τζούμα    Σε συγκινησιακά φορτισμένη ατμόσφαιρα, την Πέμπτη, 29…

    31 Μαΐου 2025
    «Αναστορώ τα παλαιά»: Μία συγκινητική-αφυπνιστική εκδήλωση τιμής των γενοκτονηθέντων Ποντίων,με πολλά μηνύματα και μαθήματα ιστορίας και ήθους!

    Του Σωτήρη Μ. Τζούμα    Ημέρα μεγάλη η σημερινή για την Ορθοδοξία…

    29 Μαΐου 2025
  • Ερωτάς πώς τα ημέτερα…
  • Ιός
  • Ακάκιος
  • Σφηνάκια
  • Παλαιότερες δημοσιεύσεις
    • Αξιοσημείωτα
    • Ελεύθερο Βήμα
    • Εκκλησία της Ελλάδος
    • Οικουμενικό Πατριαρχείο
    • Ορθοδοξία
    • Άλλα Πατριαρχεία
    • Βατικανό
    • Ελλάδα
    • Γενικές Ειδήσεις
    • Κόσμος
  • Επικοινωνία
Reading: Το μυστήριο του ελαχίστου αδελφού (Κυριακή της Απόκρεω) Υπό Θεοφ. Επισκόπου Φαναρίου Αγαθαγγέλου, Γεν. Διευθυντή «Αποστολικής Διακονίας»
ΕξάψαλμοςΕξάψαλμος
Font ResizerAa
  • Όλα τα Νέα
  • Δεύτερη Σελίδα
  • Δια χειρός Σωτήρη Μ. Τζούμα
  • Ερωτάς πώς τα ημέτερα…
  • Ιός
  • Ακάκιος
  • Σφηνάκια
  • Παλαιότερες δημοσιεύσεις
  • Επικοινωνία
Search
  • Όλα τα Νέα
  • Δεύτερη Σελίδα
  • Δια χειρός Σωτήρη Μ. Τζούμα
  • Ερωτάς πώς τα ημέτερα…
  • Ιός
  • Ακάκιος
  • Σφηνάκια
  • Παλαιότερες δημοσιεύσεις
    • Αξιοσημείωτα
    • Ελεύθερο Βήμα
    • Εκκλησία της Ελλάδος
    • Οικουμενικό Πατριαρχείο
    • Ορθοδοξία
    • Άλλα Πατριαρχεία
    • Βατικανό
    • Ελλάδα
    • Γενικές Ειδήσεις
    • Κόσμος
  • Επικοινωνία
Follow US
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.

Το μυστήριο του ελαχίστου αδελφού (Κυριακή της Απόκρεω) Υπό Θεοφ. Επισκόπου Φαναρίου Αγαθαγγέλου, Γεν. Διευθυντή «Αποστολικής Διακονίας»

Τελευταία ενημέρωση: 3 Μαρτίου 2019 00:07
Χρόνος ανάγνωσης: 7 λεπτά
SHARE

Ἡ εὐαγγελική περικοπή ἀναφέρεται περισσότερο ἀπό κάθε ἄλλη σάν εἰκόνα τῆς κρίσεως. Παρ’ ὅλα αὐτά μᾶς λέγει κάτι οὐσιαστικό· ὄχι γιά τόν θάνατο, τήν καταδίκη ἤ τήν σωτηρία, ἀλλά γιά τήν ζωή.

Ὁ Θεός δέν ρωτάει οὔτε τούς ἁμαρτωλούς οὔτε τούς δίκαιους τίποτε σχετικά μέ τίς πεποιθήσεις τους ἤ μέ τίς λατρευτικές τους συνήθειες· αὐτό πού μετράει ὁ Κύριος εἶναι ὁ βαθμός τῆς ἀνθρωπιᾶς τους· “ἐπείνασα γάρ, καί ἐδώκατέ μοι φαγεῖν, ἐδίψησα καί ἐποτίσατέ με, ξένος ἤμην, καί συνηγάγετέ με, γυμνός καί περιεβάλετέ με, ἠσθένησα καί ἐπεσκέψασθαί με, ἐν φυλακῇ ἤμην, καί ἤλθετε πρός με”.

Ἡ παραβολή τῆς κρίσεως θέτει σαφέστατα τό ὅτι θά κριθοῦμε γιά τήν “πολιτεία” μας, γιά τό πῶς δηλ. ζήσαμε ἀνάμεσα στούς ἀδελφούς μας. Καί γιά τήν Ἐκκλησία αὐτή ἡ πολιτεία μας δέν μπορεῖ νά νοηθεῖ ἔξω ἀπό μία χριστοκεντρική τοποθέτηση μέσα στήν ἀδελφική κοινωνία πού εἶναι ἔκφραση μιᾶς ζωῆς, ἡ ὁποία θεμελιώνεται στήν ἕνωση μέ τόν Χριστό ἐν Ἁγίῳ Πνεύματι. Ἡ τελείωση τοῦ πιστοῦ ἐν κοινωνίᾳ εἶναι τό ἀδιάκοπο κήρυγμα τῶν πατέρων. Ἑρμηνεύοντας τήν παύλειο φράση “μιμηταί… Χριστοῦ” ὁ ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος, ἐρωτᾶ: “Καί πῶς εἶναι δυνατόν, νά γίνουμε μιμηταί Χριστοῦ; Μέ τό νά φροντίζουμε γιά τό κοινό καλό καί νά μή ζητοῦμε τά τοῦ ἑαυτοῦ μας”. Εἶναι δέ χαρακτηριστικό ὅτι καί αὐτή ἡ κόλαση στό Γεροντικό νοεῖται ὡς ἀδυναμία διαπροσωπικῆς κοινωνίας: “Οὔκ ἐστι πρόσωπον πρός πρόσωπον θεάσασθαι, ἀλλ’ ὁ νῶτος ἑκάστου πρός τόν ἑτέρου νῶτον κεκόλληται”.

Σας προτείνουμε επίσης

Πιάστε τους. Αυτοί έβαλαν τις φωτιές!!
Χειροτονία νέου Διακόνου στήν Ἱερά Μητρόπολη Πατρῶν.
Συνάντηση ιεροψαλτών και μουσικοφίλων στην Ορεστιάδα
Ο Τράμπ μπορεί να φέρει την ειρήνη; #shorts #shortvideo

Μέσα στήν σημερινή εὐαγγελική περικοπή ἀναπτύσσεται ἡ γνωστή καινοδιαθηκική κοινωνική κατηγορία τοῦ πλησίον. Ἡ ἔννοια αὐτή τελεσίδικα διαστέλλει τήν ἀνθρώπινη κοινωνία ἀπό τήν ζωϊκή ἤ φυτική. Ἐκεῖ κυριαρχεῖ ἡ βιολογική φύση, πού πάντοτε παράγει τό ἴδιο βιοκοινωτικό ἀποτέλεσμα.

Στήν Ἐκκλησία ὅμως ἡ σχέση εἶναι προσωπική, θεληματική, ὑπεύθυνη. Μέσα στόν Χριστιανισμό ἡ ἔννοια αὐτή δέν γνωρίζει φραγμούς καί ὅρια. Πλησίον εἶναι ὁ κάθε ἄνθρωπος. Ἐκφράζει τήν καθολική συναδέλφωση ἐν Χριστῷ. Στόν συνάνθρωπό μας διακρίνουμε τόν ἴδιο τόν Χριστό. Ἀγαπώντας τόν πλησίον μας, ἀγαπᾶμε τόν Χριστό, τοῦ Ὁποίου κάθε ἄνθρωπος εἶναι εἰκόνα.

Σ’ αὐτήν τήν ἔννοια τοῦ πλησίον κρύβεται καί ἡ βαθύτερη σημασία τῆς Χριστιανικῆς ἀγάπης. Δέν ἀγαπᾶμε κατά καθῆκον, ὅπως συνήθως λέμε. Ἡ ἀγάπη εἶναι ἡ ἀναπνοή τοῦ Χριστιανισμοῦ, ὁ φυσικός τρόπος τῆς ὑπάρξεώς του. Δέν ἀγαπῶ, λοιπόν τόν πλησίον μου μέ τήν ἔννοια τοῦ οἴκτου, τῆς εὐσπλαχνίας, τῆς ἐλεημοσύνης, ἀλλά τόν ἀγαπῶ, διότι μέσα του εἶναι ἡ εἰκόνα τοῦ Θεοῦ. Εἶναι δέ χαρακτηριστικό, ὅτι ἡ ἔννοια τοῦ πλησίον στό Εὐαγγέλιο εἶναι πρωταρχικά ἐνεργητική – ἀγαπητική καί ὄχι παθητική. Χωρίς αὐτή τήν κοινωνία μέ τόν πλησίον εἶναι ἀδύνατη ἡ κοινωνία μέ τόν Θεό καί ἡ σωτηρία.

Μέσα στήν Ἐκκλησία ὁ πλησίον μᾶς δίνει τήν δυνατότητα νά ξεδιπλωθοῦμε καί νά βγοῦμε ἀπό τόν ἑαυτό μας, νά δραστηριοποιηθοῦμε στήν ἀγάπη καί νά ξεπεράσουμε τόν φόβο, πού ἔχει μέσα του τήν κόλαση, καί μετά νά περάσουμε στό χῶρο τῆς παραδείσιας κοινωνίας. Στό πρόσωπο τοῦ ἄλλου ὁ χριστιανός δέν βλέπει τό κακό καί τό δαιμονικό πού μετατρέπει τήν ζωή καί τόν κόσμο σέ θάνατο, ἀλλά στό πρόσωπο τοῦ πλησίον καί μάλιστα τοῦ “ἐλάχιστου ἀδελφοῦ” βλέπει τήν ἀληθινή ζωή, τόν Χριστό καί τήν Ἀνάσταση.

Γι’ αὐτό ἀκριβῶς ὁ ἱερός Χρυσόστομος, ὅταν μιλάει γιά τόν πλησίον, μιλάει γιά τό “μυστήριο τοῦ ἀδελφοῦ”. Ὁ δέ ἅγιος Ἐφραίμ ὁ Σῦρος, τονίζει μέ ἔμφαση πώς ὅποιος δέν μπορεῖ νά ἀγαπήσει εἶναι οὐσιαστικά “βεβλαμμένος κατά νοῦν”. Ἡ ἀγάπη, λοιπόν, δέν εἶναι ἀδυναμία καί οὔτε δείχνει ἀρρωστημένη κατάσταση ψυχῆς. Ἄρρωστος ψυχικά καί πνευματικά εἶναι ὁ ἄνθρωπος τῶν “κεκλεισμένων θυρῶν” τοῦ Σάρτρ, ἤ αὐτός πού διαχωρίζει τόν ἑαυτό του ἀπό τούς ἄλλους καί ὑψώνοντας τό δικό του τεῖχος ἀδιαφορεῖ γιά τό τί γίνεται στόν κόσμο.

Ὅμοια καί μιά ἁγιότητα χωρίς Θεό, μιά ἁγιότητα χωρίς ἀγάπη καί χωρίς κοινωνία μέ τόν πλησίον δαιμονοποιεῖ τόν ἄνθρωπο καί τόν καθιστᾶ ξένο καί ἀποκομμένο ἀπό τό κοινωνικό σῶμα. Ἡ πραγματική ἁγιοποίηση τοῦ ἀνθρώπου εἶναι οὐσιαστικά μιά πράξη ἀδελφοποιήσεως.

Ὁ κόσμος, ὅπως μᾶς παρουσιάζεται στή σύγχρονη ζωή, στή σύγχρονη σκέψη καί λογοτεχνία εἶναι ἕνας κόσμος βασικά ἄρρωστος καί “βεβλαμμένος κατά νοῦν” καί ζεῖ τό ἄγχος κάποιας πνευματικῆς ἔνδειας. Ἕνας κόσμος περιχαρακωμένος, ἔγκλειστος καί φυλακισμένος, πού δέν διψάει γιά δικαιοσύνη καί ἐλευθερία, γιά ἁγιότητα καί ἀγάπη. Ἕνας κόσμος φυλακῆς καί ἀπομονώσεως, κόσμος αὐτοερωτισμοῦ καί αὐτοϊκανοποιήσεως. Ἕνας κόσμος παραφροσύνης καί μηδενισμοῦ, αὐτοκαταστροφῆς καί δουλείας.
Ἡ ἀλλοτρίωση πού σήμερα πραγματοποιεῖται σ’ ὅλες τίς μορφές τῆς ζωῆς εἶναι ἐνδεικτική τοῦ κόσμου πού ἔρχεται. Ἀλλά καί ἀποκαλυπτική τῆς ταυτότητος τοῦ ἀνθρώπου τοῦ αὔριο, πού ἀπό σήμερα δημιουργεῖ μιά αὐτοσυνειδησία χωρίς Θεό, χωρίς ἀγάπη καί ἐνάντια σέ κάθε ἔννοια κοινότητας καί κοινωνίας προσώπων.

Ἡ μόνη διέξοδος εἶναι ἡ ἐκκλησιαστική ζωή καί πράξη, ἡ μυστηριακή ζωή τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ. Γιατί ἡ ζωή μας στόν ὀρθόδοξο χῶρο εἶναι προέκταση τῆς Λατρείας. Εἶναι “λειτουργία μετά τήν λειτουργία”. Ἄν ἡ ζωή μας δέν εἶναι ἄμεσα καί ὀργανικά συνδεδεμένη μέ τήν λατρεία, ἄν δέν εἶναι εὐχαριστία καί δοξολογία, δέν μπορεῖ νά ὀνομάζεται ὀρθόδοξη ζωή. Τότε ἀποδεικνύεται ὅτι καί ἡ κοινωνική μας ζωή δέν εἶναι παρά ἐξωτερική συμβατικότητα, τυπική καί ἀνούσια, πού ἀποβαίνει “εἰς κρῖμα καί κατάκριμα καί ὄχι εἰς σωτηρίαν”.

Τό εὐαγγέλιο τῆς κρίσεως εἶναι μιά χαρμόσυνη εἴδηση. Κρύβει τήν ὑπόσχεση ὅτι ὁ Κύριος θά ἔλθει καί θά περιμαζέψει τά τέκνα του καί ὁ πόνος δέ θά ὑπάρξει πιά καί τό κακό θά σβήσει. Τό μέτρο μέ τό ὁποῖο θά κριθοῦμε θά εἶναι ἡ ἀπόλυτη καί ἀδυσώπητη δήλωση τοῦ Θεοῦ ὅτι μόνο ὁ δρόμος τῆς ἀγάπης καί τῆς προσφορᾶς μετράει καί μάλιστα ὁλοκληρωτικῆς καί ἀψεγάδιαστης. Αὐτός εἶναι ὁ δρόμος τοῦ Θεοῦ. Ὁ Σταυρός Του μαρτυρεῖ τήν πίστη Του στό ἀνθρώπινο γένος καί στόν κάθε ἄνθρωπο ξεχωριστά, μαρτυρεῖ τήν ἀκατάβλητη ἐλπίδα Του.

Share This Article
Facebook Whatsapp Whatsapp VKontakte Telegram Threads Email Copy Link Print
Previous Article Το Ψυχοσάββατο στο ιστορικό Ελληνορθόδοξο Κοιμητήριο της Σμύρνης
Next Article Συνάντηση νέων ζευγαριῶν στόν Ἱερό Ναό τῆς Ἁγίας Μαρίνης Πατρῶν.

Τελευταία νέα
Ο συγκινητικός επικήδειος λόγος του Σεβ. Μητροπολίτου Ανέων κ.Μακαρίου προς τον Μακαριστό Μητροπολίτη Αγκύρας Ιερεμία
24 Ιουνίου 2025
Επαναλαμβανόμενος πύρινος εφιάλτης
24 Ιουνίου 2025
Συρία: Ξεκίνησε η σφαγή των Χριστιανών από τους Ισλαμιστές – Τι λέει το Πατριαρχείο Αντιοχείας για την πολύνεκρη επίθεση Τζιχαντσιτή στον Ιερό Ναό του Προφήτη Ηλία στη Δαμασκό
24 Ιουνίου 2025
Η Εξόδιος Ακολουθία του μακαριστού Αγκύρας Ιερεμία
24 Ιουνίου 2025
Ο Μέγας Εκκλησιάρχης π.Αέτιος ανακηρύχθηκε Διδάκτωρ Νομικῆς μέ ειδικότητα εις το Κανονικόν Δίκαιον.
24 Ιουνίου 2025
Δημοφιλέστερα άρθρα
Γιατί το Φανάρι “χρησιμοποίησε”τη Γεν. Γραμματεία Θρησκευμάτων για να σταματήσει το μεταθετό για την Μητρόπολη Χανίων; Ή όταν η Εκκλησία γίνεται φράξια…
11462 Views
Ο Μητροπολίτης Ιωαννίνων Μάξιμος τόλμησε να πει αλήθειες που οι άλλοι φοβούνται να πουν..
10279 Views
Γιατί τόση ανθρωποφαγία κατά του Αρχιμ.Νικοδήμου Φαρμάκη; Ποιοί θέλουν να τον αποδομήσουν και γιατί;
9606 Views
 Ανεξήγητη αναβολή στην εκλογή νέου Μητροπολίτη Κυδωνίας- “Βάφτισαν” σύσκεψη την σύγκληση Συνόδου για εκλογή, για να αποφύγουν τη σύγκρουση με Πατριαρχείο και Κυβέρνηση
8826 Views
Τα χρυσοποίκιλτα άμφια και οι κορώνες…
8685 Views

Σχετικά άρθρα

Συναντήσεις Αρχιεπισκόπου Αθηνών κ. Ιερωνύμου

24 Ιουνίου 2025

Θεία Λειτουργία στην Νοηματική γλώσσα

24 Ιουνίου 2025

Ο Καρυστίας κ. Σεραφείμ στην Ιερά Μονή Αγίου Χαραλάμπους Λευκών και στους Αγίους Αποστόλους Παραλίας Πετριών.

24 Ιουνίου 2025

Ο Μητροπολίτης Χαλκίδος στο Βασιλικό Χαλκίδος

24 Ιουνίου 2025
Show More
Εξάψαλμος
Youtube Medium Rss

About Company

  • Contact Us
  • Contact Us
  • Advertise with US
  • Advertise with US
  • Complaint
  • Complaint
  • Privacy Policy
  • Privacy Policy
  • Cookie Policy
  • Cookie Policy
  • Submit a Tip
  • Submit a Tip
  • Πολιτική Cookies (ΕΕ)
Subscribe Now for Real-time Updates on the Latest Stories!

© exapsalmos.gr

Διαχείριση Συγκατάθεσης
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
{title} {title} {title}
Καλώς ήλθατε στον Εξάψαλμο
Username or Email Address
Password

Lost your password?