Πέμπτη, 15 Μαΐου 2025 9:43 μμ
Εξάψαλμος
Font ResizerAa
  • Όλα τα Νέα
  • Δεύτερη Σελίδα
    Δεύτερη ΣελίδαShow More
    Το αθάνατο νερό του αναστημένου Χριστού

         Θεοφιλ. Ἐπισκόπου   Κλαυδιουπόλεως  κ. Ἰακώβου Καθώς, ʺθανάτου ἑορτάζομεν νέκρωσιν, ᾃδου τήν καθαίρεσιν, ἄλλης…

    15 Μαΐου 2025
    Απεβίωσε η Χαραλαμπία Διαματάρη, σε ηλικία 99 ετών

    Του Θεοδώρου Καλμούκου Απεβίωσε χθες, Τρίτη, σε ηλικία 99 ετών η Χαραλαμπία…

    15 Μαΐου 2025
    Ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος μίλησε στην καρδιά των Χιωτών:« Ευρωπαϊκά κράτη προσπαθούν να ισλαμοποιήσουν την Ευρώπη που αναζητά την ταυτότητά της» (vid)

    Οι εορτασμοί για τα Γ΄ Ισιδώρια τιμήθηκαν από τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Μεσσηνίας…

    15 Μαΐου 2025
    Βεροίας Παντελεήμων : «Δύο Θαυματουργοί Άγιοι, Λουκάς και Χαράλαμπος, στη Δοβρά».

    Το απόγευμα της Τρίτης, 13ης Μαΐου, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας…

    15 Μαΐου 2025
    Σε δύο χρόνια θα ολοκληρωθεί το Εκκλησιαστικό Κειμηλιαρχείο της Ιεράς Μητρόπολης Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου

    Ολοκληρώθηκε η πρόσκληση ενδιαφέροντος για την προσκόμιση τεχνικο-οικονομικής κατασκευαστικής προσφοράς από τις…

    15 Μαΐου 2025
  • Δια χειρός Σωτήρη Μ. Τζούμα
    Δια χειρός Σωτήρη Μ. ΤζούμαShow More
    Habent Papam…και εμείς ας κρατάμε μικρό καλάθι*

    Του Σωτήρη Μ. Τζούμα Εξελέγη χθες ένας παντελώς άγνωστος μέχρι σήμερα στον…

    13 Μαΐου 2025
    Θ. Κοινωνία με άρτο“χωρίς γλουτένη“: μία καινοτομία της Αρχιεπισκοπής Αμερικής η οποία διχάζει τους πιστούς!

    Αν επιμείνει ο Αρχιεπίσκοπος Ελπιδοφόρος,πως θα αντιδράσει ο Πατριάρχης; Ή είναι και…

    8 Μαΐου 2025
     Ανεξήγητη αναβολή στην εκλογή νέου Μητροπολίτη Κυδωνίας- “Βάφτισαν” σύσκεψη την σύγκληση Συνόδου για εκλογή, για να αποφύγουν τη σύγκρουση με Πατριαρχείο και Κυβέρνηση

    Του Σωτήρη Μ. Τζούμα    Η Επαρχιακή Ι. Σύνοδος της Εκκλησίας της…

    3 Μαΐου 2025
    Γιατί το Φανάρι “χρησιμοποίησε”τη Γεν. Γραμματεία Θρησκευμάτων για να σταματήσει το μεταθετό για την Μητρόπολη Χανίων; Ή όταν η Εκκλησία γίνεται φράξια…

    🔺Τελικά τί θα πράξει αύριο η Επαρχιακή Σύνοδος της Κρήτης; 🔺Του Σωτήρη…

    1 Μαΐου 2025
    Ο ΠτΔ Κώστας Τασούλας άρχισε να κάνει τη διαφορά..

    Του Σωτήρη Μ. Τζούμα    Πέρασαν οι Άγιες ημέρες των Παθών του…

    30 Απριλίου 2025
  • Ερωτάς πώς τα ημέτερα…
  • Ιός
  • Ακάκιος
  • Σφηνάκια
  • Παλαιότερες δημοσιεύσεις
    • Αξιοσημείωτα
    • Ελεύθερο Βήμα
    • Εκκλησία της Ελλάδος
    • Οικουμενικό Πατριαρχείο
    • Ορθοδοξία
    • Άλλα Πατριαρχεία
    • Βατικανό
    • Ελλάδα
    • Γενικές Ειδήσεις
    • Κόσμος
  • Επικοινωνία
Reading: Μήνυμα του Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος και Αλμυρού κ. Ιγνατίου για την Αποκαθήλωση
ΕξάψαλμοςΕξάψαλμος
Font ResizerAa
  • Όλα τα Νέα
  • Δεύτερη Σελίδα
  • Δια χειρός Σωτήρη Μ. Τζούμα
  • Ερωτάς πώς τα ημέτερα…
  • Ιός
  • Ακάκιος
  • Σφηνάκια
  • Παλαιότερες δημοσιεύσεις
  • Επικοινωνία
Search
  • Όλα τα Νέα
  • Δεύτερη Σελίδα
  • Δια χειρός Σωτήρη Μ. Τζούμα
  • Ερωτάς πώς τα ημέτερα…
  • Ιός
  • Ακάκιος
  • Σφηνάκια
  • Παλαιότερες δημοσιεύσεις
    • Αξιοσημείωτα
    • Ελεύθερο Βήμα
    • Εκκλησία της Ελλάδος
    • Οικουμενικό Πατριαρχείο
    • Ορθοδοξία
    • Άλλα Πατριαρχεία
    • Βατικανό
    • Ελλάδα
    • Γενικές Ειδήσεις
    • Κόσμος
  • Επικοινωνία
Follow US
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.

Μήνυμα του Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος και Αλμυρού κ. Ιγνατίου για την Αποκαθήλωση

Τελευταία ενημέρωση: 18 Απριλίου 2025 11:38
Χρόνος ανάγνωσης: 13 λεπτά
SHARE

ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΥ
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ  ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ ΚΑΙ ΑΛΜΥΡΟΥ  κ. κ. ΙΓΝΑΤΙΟΥ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΟΥ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΘΗΛΩΣΕΩΣ
ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ 2025

Αγαπητοί μου πατέρες και αδελφοί, παιδιά μου εν Κυρίω αγαπημένα,

Σας προτείνουμε επίσης

Η Κάρα του Αγίου Προκοπίου στη Μυτιλήνη για την εορτή του εμβληματικού ναού του Αγίου Θεράποντος.
Με άριστη επιτυχία έγιναν οι ανοιξιάτικες συνεδριάσεις του Αρχιεπισκοπικού Συμβουλίου και του Συμβουλίου Φιλοπτώχου Αδελφότητας της Ι. Αρχιεπισκοπής Καναδά
Ημερίδα Στελεχών Γραφείων Τύπου της Εκκλησίας στην Πάτρα
Ελληνικό Πανεπιστήμιο!

Συγκλονισμός της ψυχής. Δέος και έκσταση. Ενώπιον μας Εσταυρωμένος ο Αναμάρτητος. «Κατάστικτος τοις μώλωψι» ο Πανσθενουργός. Εν μέσω ληστών ο Ευεργέτης. Ατενίζουμε με σιγηλή κατάνυξη και συντριβή την πονεμένη μορφή Του, προσπαθώντας να διεισδύσουμε στο μυστήριο του Πάθους Του. Ο νους μας αδυνατεί να συλλάβει τα φοβερά και ακατάληπτα που διαδραματίζονται. Αδυσώπητα «γιατί» βασανίζουν τη σκέψη μας. Ιδού, όμως, ότι αυτά τα «γιατί» αναδύονται αίφνης και από τους ψαλμούς, τις θείες γραφές και την υμνογραφία του Θείου Πάθους.

Είναι λέξεις μικρές και ασήμαντες, που ωστόσο δονούν τα μύχια της ψυχής μας. Μέσα στην κατανυκτική και μεγαλόπρεπη ησυχία της Μεγάλης Εβδομάδος αυτά τα «ίνα τί» μας συγκλονίζουν, καθώς ομιλούν στα τρίσβαθα της καρδιάς μας, και αποζητούν να προσεγγίσουν τα παράδοξα: την απύθμενη αχαριστία των θεοκτόνων, την δολιότητα του προδότη, το παράπονο του Εσταυρωμένου την ώρα της υπέρτατης οδύνης Του.

«Λαός δυσσεβής και παράνομος ίνα τί μελετά κενά; Ίνα τί την ζωήν των απάντων θανάτω κατεδίκασεν;». «Ίνα τί εφρύαξαν έθνη και λαοί εμελέτησαν κενά;». Θα αποτελεί πάντα ένα βαθύ ερωτηματικό η στάση του όχλου εκείνου. Γιατί οι ασεβείς και παράνομοι Ιουδαίοι καταστρώνουν σχέδια μάταια; Γιατί καταδικάζουν σε θάνατο Εκείνον, που είναι η ζωή των απάντων; Γιατί τόσος παραλογισμός; Γιατί τόση αγριότητα; Γιατί τόση αγνωμοσύνη; Τον υποδέχονται θριαμβευτικά στα Ιεροσόλυμα ως Βασιλέα, και σε ελάχιστο χρόνο μεταστρέφουν τη λατρεία τους προς τον Ιησού σε αισχρή επιβουλή, τα «ωσαννά», σε «σταυρωθήτω». Τα ίδια εκείνα χέρια που χειροκροτούσαν από ενθουσιασμό, σφίγγονται από εκδίκηση. Τα ίδια εκείνα μάτια που δάκρυζαν στο πέρασμά Του από ιερή συγκίνηση, αγριεύουν από μίσος. Αγαπήθηκαν απέραντα από τον Ιησού, δέχτηκαν τις θεϊκές Του ευλογίες, δοκίμασαν την ευεργετική επιρροή της παρουσίας Του, και Του αντιπροσφέρουν «αντί του μάννα χολήν, αντί του ύδατος όξος». «Των θεοκτόνων ο εσμός», σε έσχατο βαθμό ξεπεσμού, καταδικάζει τον χορηγό της ζωής σε σταυρικό θάνατο.

Ουδέποτε συντελέστηκε στη γη τέτοια αδικία με τον πιο Αθώο ως κατηγορούμενο, με τον πιο παράφρονα όχλο ως κριτή. Ο άστατος εκείνος όχλος, ο απρόσωπος και αχάριστος, δίκαια κινεί την αγανάκτηση και τον αποτροπιασμό μας. Ωστόσο, ίσως καθρεφτίζει όλους μας. Γιατί και εμείς ως λαός, ως Έλληνες, ως έθνος, απολαύσαμε τις απροσμέτρητες δωρεές του Θεού στη μακραίωνη πορεία μας. Γευθήκαμε με περισσή αφθονία σε όλη την ιστορική μας διαδρομή τις ευεργεσίες Του, νοιώσαμε τη γλυκειά θαλπωρή της θείας Του σκέπης. Όταν, όμως, πέρασαν οι δύσκολες στιγμές, ίσως, θελήσαμε να απαρνηθούμε τον Ευεργέτη, να Τον εγκαταλείψουμε. Αποστατήσαμε, λησμονήσαμε γρήγορα τις δωρεές, ξεχάσαμε τις ευεργεσίες, Τον απωθήσαμε από τη ζωή μας.

Γι’ αυτό και μας πληγώνει το «ίνα τί» του υμνωδού για τον λαό των Ιουδαίων. Νοιώθουμε ότι αναφέρεται και σε μας. Το ίδιο και το ελεγκτικό «γιατί», που απευθύνεται στον Ιούδα: «Ίνα τί επώλεις τον ατίμητον… παράνομε Ιούδα»; διερωτάται ο υμνογράφος. Γιατί οδηγήθηκες στη φρικτή σου πράξη; «Ποίος σε τρόπος, Ιούδα, προδότην του Σωτήρος ειργάσατο;». Μήπως σε χώρισε ο Διδάσκαλος από την ομάδα των μαθητών Του; Μήπως σε στέρησε του χαρίσματος των ιαμάτων; Μήπως σε απέτρεψε από το μυστικό Δείπνο; Μήπως δεν έπλυνε και τα δικά σου πόδια εκείνο το βράδυ; «Ω πόσων αγαθών αμνήμων εγένου!». Όλα τα ξέχασες, όλα τα παρέβλεψες, όλα τα λησμόνησες.

Στο πέρασμα των χρόνων πολλοί προσπάθησαν να απαντήσουν σε αυτά τα ερωτήματα, και να ερμηνεύσουν τις πράξεις του. Ανταποκρίθηκε πρόθυμα στην κλήση του Κυρίου και συγκαταλέχθηκε στο στενό κύκλο Του. Πώς έφθασε, όμως, έως την προδοσία, γιατί φάνηκε τόσο σκληρός και αμετανόητος; Τί συνετέλεσε και από μαθητής έγινε προδότης; Από δούλος, δόλιος; Πώς τόλμησε ο παραβάτης να τιμωρήσει τον Αναμάρτητο; Πώς το θνητό πλάσμα «εκίνησε την πτέρναν κατά του Ζωοδότου»;

Μυστήριο σκοτεινό και απροσπέλαστο περιβάλλει τη μορφή του Ιούδα. Παραμένει πρόσωπο τραγικό, στιγματισμένο διαχρονικά στην ανθρώπινη ιστορία. Πρόσωπο ταυτισμένο με την αχαριστία, με την προδοσία, με την απώλεια. Πρόσωπο με ρόλο ατιμωτικό και επαίσχυντο στο Θείο Πάθος. «Ω, της Ιούδα αθλιότητος!» αναφωνεί ο υμνωδός. Προδότης και παράνομος, δόλιος και επίβουλος, μισάνθρωπος και φιλάργυρος. Η πορεία του από τη θεία συνοδεία στην απώλεια οπωσδήποτε μας συνταράσσει και μας ελέγχει. Άραγε, μήπως και εμείς, ενώ επικρίνουμε την συμπεριφορά του, μιμούμαστε την ολέθρια πορεία του στην αιώνια απώλεια και την καταστροφή; Μήπως, ενώ θέλουμε το σωστό, ακολουθούμε το λάθος; Μήπως προτιμούμε να εγκαταλείπουμε το Θεό και να υποτασσόμαστε στα πάθη μας; Μήπως και εμείς, ανεπίγνωστα, Τον προδίδουμε;

Λύπη αναδεμένη με απορία αναδύεται πίσω από τα «γιατί» του υμνωδού στον Ιούδα και στον θεοκτόνο λαό. Βασανιστικά «γιατί», που αποτελούν πρόκληση για το στοχασμό μας.

Ιδού, όμως, ένα ακόμη «γιατί», που προφέρεται όχι από θνητά, ανθρώπινα χείλη, αλλά από τα χείλη του Εσταυρωμένου, την κορυφαία ώρα του Πάθους Του: «Θεέ μου, Θεέ μου, ίνα τί με εγκατέλιπες;»

Ικετευτικό και πονεμένο το ερώτημα του Ιησού, διαπερνάει ολόκληρη την ύπαρξή μας και μας συγκλονίζει, γιατί μας εκφράζει. Ανεβαίνει αυθόρμητα στα χείλη μας πολλές στιγμές της φτωχής καθημερινότητάς μας, κάθε φορά που παραδίνεται η ψυχή μας στο καμίνι των θλίψεων, κάθε φορά που θριαμβεύει η αδικία, κάθε φορά που λυγίζουν τα βήματά μας κάτω από το βάρος του προσωπικού μας σταυρού.

Γιατί Θεέ μου; Τούτο το «γιατί» μας ευαισθητοποιεί ιδιαίτερα στις μέρες μας, καθώς πλήθυναν οι φωνές που αποζητούν απάντηση στον πόνο τους, δικαιοσύνη και δικαίωση. Πληγωμένες ψυχές βαφτίζουν την οδύνη τους στην κολυμβήθρα της υπομονής, ενώνουν τα βήματά τους και συμπορεύονται, αναμένοντας να σταλάξει κάποια στιγμή βάλσαμο στη ζωή τους.

Ιδού, όμως, ότι όσα αμέτρητα χρόνια κι αν κύλησαν από τα χρόνια του Δαυίδ, το ίδιο ερώτημα μας παραδίδουν οι στίχοι του: «ίνα τί, Κύριε, απέστης μακρόθεν» – γιατί στέκεσαι μακριά; γιατί με περιφρονείς στις θλίψεις και στις ανάγκες μου; Νιώθω ξεχασμένος, νιώθω εγκαταλελειμμένος. Μιλάω και δεν έρχεσαι, Σε φωνάζω και δεν με ακούς, Σε προσδοκώ και μένεις μακριά. Απών ο Θεός από τη ζωή μου, τη στιγμή που Τον ζητώ, τη στιγμή που Τον έχω ανάγκη. «Χριστός καθεύδει», όπως λέει ο Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος.

«Γιατί;» αναφωνεί και η ψυχή μας, όταν στην επίπονη πορεία μας πάνω στη γη ερχόμαστε απρόσμενα αντιμέτωποι με τη φτώχεια, με τις ασθένειες, με αναπάντητα διλήμματα. Το ερώτημα αυτό το απευθύνουμε στο Θεό, το λέμε στον εαυτό μας, το επαναλαμβάνουμε στους ανθρώπους που μας αγαπούν, προσδοκώντας το χάδι μιας απάντησης. Η απάντηση, όμως, δεν προσφέρεται με λογικά επιχειρήματα, γεννιέται μέσα μας και είναι δώρο του Θεού.

«Θεέ μου, Θεέ μου, ίνα τί με εγκατέλιπες;». Ικετευτικό και πονεμένο αντηχεί σήμερα το ερώτημα του Ιησού. Και η απάντηση; Η δόξα της Ανάστασης. Φως σε όλα τα ανερμήνευτα «γιατί» του Θείου πάθους δίνει μονάχα το γεγονός της Αναστάσεως του Χριστού. Την ώρα που τα χοϊκά μας μάτια αντικρύζουν τον εμπαιγμό, την ατίμωση, το πάθος του Θεανθρώπου μέσα στη χλεύη και την ταπείνωση, η Εκκλησία μας βλέπει να τελεσιουργείται η δόξα. Μια δόξα τελείως διαφορετική από εκείνη που εννοεί ο κόσμος, δόξα που βλαστάνει μέσα από το Θείο Πάθος, όπως ο σπόρος μέσα από το χώμα. Η βαθιά και ανείπωτη οδύνη του Πάθους προκαλεί την ασύγκριτα μεγαλύτερη χαρά της λυτρώσεως. Ο Κύριος «αντί της προκειμένης αυτώ χαράς υπέμεινεν σταυρόν». Υπέμεινε πρόθυμα τον σταυρικό θάνατο, προκειμένου να απολαύσει τη χαρά της σωτηρίας του κόσμου. Χωρίς αγώνα και παθήματα δεν υφίσταται νίκη και θρίαμβος, χωρίς θυσία είναι αδύνατη η λύτρωση, χωρίς σταύρωση δεν υπάρχει η μακαρία ελπίδα της δικής μας ανάστασης. Όλα ανατρέπουν τη λογική μας, τη συντρίβουν. Η οδύνη και η εσχάτη ταπείνωση του Γολγοθά δημιουργεί τον αιώνιο θρίαμβό Του. Ο Ιησούς επάνω στο Σταυρό αποδεικνύεται Βασιλεύς της Δόξης. Η Ζωή εν τάφω κατατίθεται, και ήδη δονούν την πλάση οι κραδασμοί της Ανάστασης. Εσπερινός της Αποκαθήλωσης, σήμερα, και ήδη η Εκκλησία μας λαμπροφορεί. Ο νους μας αδυνατεί να συλλάβει το απερινόητο και ακατάληπτο του Θεού. Ελάχιστα μόνο ψήγματα του μεγαλείου Του μας χαρίζονται σαν παρηγοριές, για να αντέχουμε το δυσβάσταχτο βάρος της επίγειας πορείας μας.

Ιδού, ενώπιον μας και πάλι ο Εσταυρωμένος! Γεμίζει η ύπαρξή μας από την μεγαλωσύνη Του! Να αρθρώσει λέξεις η γλώσσα ή ο νους δεν καταφέρνει. Μόνο η ψυχή μας ανοίγεται, και Του προσφέρει ό,τι πιο αγνό και καθαρό υπάρχει μέσα μας. Καταθέτει ταπεινά το ξεχείλισμα της ευλάβειας και της ευγνωμοσύνης μας, και με συντριβή ψελλίζει: Κύριε, σήμερα που ανακαλούμε στη σκέψη μας τα βασανιστικά και ανερμήνευτα «γιατί» του Θείου Πάθους Σου, ραγίζουν οι φτωχές μας καρδιές, και αποζητούν κοντά Σου να ξαποστάσουν. Νοιώθουμε ότι αυτά τα «γιατί» απευθύνονται και σε μας, για την ανάρμοστη και θλιβερή συμπεριφορά μας, για την αχαριστία και την υποκρισία μας. Εκατομμύρια ανθρώπων πάνω στη γη Σε προδίδουμε καθημερινά και Σε καρφώνουμε πάνω στο Σταυρό. Σε εγκαταλείπουμε, όταν επιλέγουμε την αμαρτία, όταν προτιμούμε να αρνηθούμε τις αρχές μας και να καταπατήσουμε την πίστη μας, αρκεί να μη θιγούν τα ευτελή συμφέροντά μας. Συ, που σηκώνεις το βάρος των αμαρτιών όλων των ανθρώπων μέσα στους αιώνες, μη μας καταλογίσεις τα σφάλματα και το πλήθος των παραλείψεών μας. Στάλαξε, Κύριε, ουράνια παρηγοριά στις ψυχές μας. Φτώχυνε τραγικά η ζωή μας μέσα στις ανέσεις μας, ορφάνεψαν οι καρδιές μας μέσα στην απέραντη μοναξιά του κόσμου. Ανερμήνευτα «γιατί» σφυροκοπούν τη ζωή μας, και απεγνωσμένα αναζητούμε απαντήσεις στις εύλογα πονεμένες απορίες μας. Ωστόσο, δεν αμφιβάλλουμε ότι είσαι δίπλα μας, και όταν δεν Σε αντιλαμβανόμαστε. Ακόμη και η σιωπή Σου είναι μια διακριτική συνομιλία με μας, ένας αέναος διάλογος αγάπης με τις ψυχές μας. Φαίνεται ότι αποσύρεσαι από τη ζωή μας, αλλά είσαι ακόμα πιο κοντά μας, και συντονίζεις μυστικά για τον καθένα μας την πορεία προς την αληθινή ευτυχία και καταξίωση. Μην μας εγκαταλείπεις, Κύριε. Μείνε για πάντα μαζί μας, συνοδοιπόρος στα δυσκολοπερπάτητα μονοπάτια του βίου μας. Αξίωνέ μας να ξεδιψάμε τη φρυγμένη ψυχή μας στις αείρροες κρήνες του ελέους Σου. Και στις ώρες της θλίψης και του προσωπικού μας σταυρού να ατενίζουμε την πονεμένη μορφή Σου, και να αναφωνούμε με εμπιστοσύνη: Κύριε, δείξον ημίν και την ένδοξόν Σου Ανάστασιν!

Μετά πολλής πατρικής αγάπης,

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΣΑΣ

†Ο ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ ΙΓΝΑΤΙΟΣ

Share This Article
Facebook Whatsapp Whatsapp VKontakte Telegram Threads Email Copy Link Print
Previous Article Οι Ακολουθίες του Ευχέλαιου και του Νιπτήρος στην Λαμία
Next Article Θεσσαλονίκη: Έσπασαν με λοστό της Ιερή Εικόνα της Παναγίας – Σάπισε η κοινωνία μας – Έκλεψαν τάματα αξίας άνω των 10.000 € !

Τελευταία νέα
Το αθάνατο νερό του αναστημένου Χριστού
15 Μαΐου 2025
13 Μαΐου 1981 – Απόπειρα δολοφονίας κατά του Πάπα Ιωάννη Παύλου Β΄
15 Μαΐου 2025
11 Μαΐου 330 μ.Χ. – Τα εγκαίνια της Κωνσταντινούπολης
15 Μαΐου 2025
Απεβίωσε η Χαραλαμπία Διαματάρη, σε ηλικία 99 ετών
15 Μαΐου 2025
Συνάντηση με τους Μητροπολίτες Ταλλίνης Στέφανο και Αρκαδίας Βασίλειο είχε ο Αρχιεπίσκοπος
15 Μαΐου 2025
Δημοφιλέστερα άρθρα
Γιατί το Φανάρι “χρησιμοποίησε”τη Γεν. Γραμματεία Θρησκευμάτων για να σταματήσει το μεταθετό για την Μητρόπολη Χανίων; Ή όταν η Εκκλησία γίνεται φράξια…
8111 Views
Γιατί τόση ανθρωποφαγία κατά του Αρχιμ.Νικοδήμου Φαρμάκη; Ποιοί θέλουν να τον αποδομήσουν και γιατί;
6445 Views
Τα χρυσοποίκιλτα άμφια και οι κορώνες…
6377 Views
 Ανεξήγητη αναβολή στην εκλογή νέου Μητροπολίτη Κυδωνίας- “Βάφτισαν” σύσκεψη την σύγκληση Συνόδου για εκλογή, για να αποφύγουν τη σύγκρουση με Πατριαρχείο και Κυβέρνηση
5833 Views
Ανεπίτρεπτη επίθεση του Σεβ. Περιστερίου στο ποίμνιό του- Τους χαρακτήρισε «χαμηλού επιπέδου»προφανώς γιατί αντιδρούν στην αφαίρεση του Εσταυρωμένου από το Ιερό Βήμα.
4967 Views

Σχετικά άρθρα

Habent Papam…και εμείς ας κρατάμε μικρό καλάθι*

13 Μαΐου 2025

Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο στη Χίο: «ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ ΜΑΡΚΟΣ: Ιερά και Θύραθεν Επιστήμη»

13 Μαΐου 2025

Ακούστε τον Πρόεδρο της Αιγύπτου!

13 Μαΐου 2025

Ο νέος Πάπας, Λέων ΙΔ’, φέρεται να αποφεύγει σημαία των ΛΟΑΤΚΙ σε κοινό στο Βατικανό – Δείτε βίντεο

13 Μαΐου 2025
Show More
Εξάψαλμος
Youtube Medium Rss

About Company

  • Contact Us
  • Contact Us
  • Advertise with US
  • Advertise with US
  • Complaint
  • Complaint
  • Privacy Policy
  • Privacy Policy
  • Cookie Policy
  • Cookie Policy
  • Submit a Tip
  • Submit a Tip
  • Πολιτική Cookies (ΕΕ)
Subscribe Now for Real-time Updates on the Latest Stories!

© exapsalmos.gr

Διαχείριση Συγκατάθεσης
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
{title} {title} {title}
Καλώς ήλθατε στον Εξάψαλμο
Username or Email Address
Password

Lost your password?