Τετάρτη, 14 Μαΐου 2025 11:50 μμ
Εξάψαλμος
Font ResizerAa
  • Όλα τα Νέα
  • Δεύτερη Σελίδα
    Δεύτερη ΣελίδαShow More
    Ολοκληρώθηκε το εορταστικό μουσικοχορευτικό διήμερο της ενορίας Αγ. Γεωργίου Γιαννιτσών

    Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι διήμερες εορταστικές εκδηλώσεις της ενορίας Αγίου Γεωργίου Γιαννιτσών στο…

    14 Μαΐου 2025
    Η παρουσίαση του βιβλίου του κ. Ιωάννη Κονιδάρη «Πολιτεία και Εκκλησία στην Πράξη»-Έδωσαν το «παρών»ο Αρχιεπίσκοπος και η τ.Πρόεδρος κ.Σακελλαροπούλου

    Η παρουσίαση του νέου βιβλίου του Καθηγητή     κ.Ιωάννη Κονιδάρη με…

    14 Μαΐου 2025
    Χειροθεσία τοῦ Ἡρακλέους Μαλανδρίνου εκ Χίου,εἰς τὸ ἱστορικὸν ὀφφίκιον τοῦ Πρωτοψάλτου τῆς τῶν Σμυρναίων Ἐκκλησίας

    ​Εἰς τὴν ἀπονομὴν τοῦ ἱστορικοῦ ὀφφικίου τοῦ Πρωτοψάλτου τῆς τῶν Σμυρναίων Ἐκκλησίας…

    14 Μαΐου 2025
    Το αθάνατο νερό του αναστημένου Χριστού

         Θεοφιλ. Ἐπισκόπου   Κλαυδιουπόλεως  κ. Ἰακώβου Καθώς, ʺθανάτου ἑορτάζομεν νέκρωσιν, ᾃδου τήν καθαίρεσιν, ἄλλης…

    14 Μαΐου 2025
    Κουρά Μοναχής στην Ι. Μονή Αγίου Ιλαρίωνος από τον Μητροπολίτη Εδέσσης κ.Ιωήλ

    Την Δευτέρα 12 Μαΐου 2025 το απόγευμα και κατά την διάρκεια της…

    14 Μαΐου 2025
  • Δια χειρός Σωτήρη Μ. Τζούμα
    Δια χειρός Σωτήρη Μ. ΤζούμαShow More
    Habent Papam…και εμείς ας κρατάμε μικρό καλάθι*

    Του Σωτήρη Μ. Τζούμα Εξελέγη χθες ένας παντελώς άγνωστος μέχρι σήμερα στον…

    13 Μαΐου 2025
    Θ. Κοινωνία με άρτο“χωρίς γλουτένη“: μία καινοτομία της Αρχιεπισκοπής Αμερικής η οποία διχάζει τους πιστούς!

    Αν επιμείνει ο Αρχιεπίσκοπος Ελπιδοφόρος,πως θα αντιδράσει ο Πατριάρχης; Ή είναι και…

    8 Μαΐου 2025
     Ανεξήγητη αναβολή στην εκλογή νέου Μητροπολίτη Κυδωνίας- “Βάφτισαν” σύσκεψη την σύγκληση Συνόδου για εκλογή, για να αποφύγουν τη σύγκρουση με Πατριαρχείο και Κυβέρνηση

    Του Σωτήρη Μ. Τζούμα    Η Επαρχιακή Ι. Σύνοδος της Εκκλησίας της…

    3 Μαΐου 2025
    Γιατί το Φανάρι “χρησιμοποίησε”τη Γεν. Γραμματεία Θρησκευμάτων για να σταματήσει το μεταθετό για την Μητρόπολη Χανίων; Ή όταν η Εκκλησία γίνεται φράξια…

    🔺Τελικά τί θα πράξει αύριο η Επαρχιακή Σύνοδος της Κρήτης; 🔺Του Σωτήρη…

    1 Μαΐου 2025
    Ο ΠτΔ Κώστας Τασούλας άρχισε να κάνει τη διαφορά..

    Του Σωτήρη Μ. Τζούμα    Πέρασαν οι Άγιες ημέρες των Παθών του…

    30 Απριλίου 2025
  • Ερωτάς πώς τα ημέτερα…
  • Ιός
  • Ακάκιος
  • Σφηνάκια
  • Παλαιότερες δημοσιεύσεις
    • Αξιοσημείωτα
    • Ελεύθερο Βήμα
    • Εκκλησία της Ελλάδος
    • Οικουμενικό Πατριαρχείο
    • Ορθοδοξία
    • Άλλα Πατριαρχεία
    • Βατικανό
    • Ελλάδα
    • Γενικές Ειδήσεις
    • Κόσμος
  • Επικοινωνία
Reading: Φθιώτιδος Συμεών: «Χωρίς Χριστό δεν αλλάζει ο κόσμος»
ΕξάψαλμοςΕξάψαλμος
Font ResizerAa
  • Όλα τα Νέα
  • Δεύτερη Σελίδα
  • Δια χειρός Σωτήρη Μ. Τζούμα
  • Ερωτάς πώς τα ημέτερα…
  • Ιός
  • Ακάκιος
  • Σφηνάκια
  • Παλαιότερες δημοσιεύσεις
  • Επικοινωνία
Search
  • Όλα τα Νέα
  • Δεύτερη Σελίδα
  • Δια χειρός Σωτήρη Μ. Τζούμα
  • Ερωτάς πώς τα ημέτερα…
  • Ιός
  • Ακάκιος
  • Σφηνάκια
  • Παλαιότερες δημοσιεύσεις
    • Αξιοσημείωτα
    • Ελεύθερο Βήμα
    • Εκκλησία της Ελλάδος
    • Οικουμενικό Πατριαρχείο
    • Ορθοδοξία
    • Άλλα Πατριαρχεία
    • Βατικανό
    • Ελλάδα
    • Γενικές Ειδήσεις
    • Κόσμος
  • Επικοινωνία
Follow US
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.

Φθιώτιδος Συμεών: «Χωρίς Χριστό δεν αλλάζει ο κόσμος»

Τελευταία ενημέρωση: 30 Σεπτεμβρίου 2024 08:30
Χρόνος ανάγνωσης: 11 λεπτά
SHARE

Στην Ηράκλεια του Δήμου Λαμιέων και στον Ιερό Ναό του Αγίου
Δημητρίου ιερούργησε σήμερα Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2024 ο
Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φθιώτιδος κ. Συμεών.
Η Αρχιερατική Θεία Λειτουργία μεταδόθηκε απευθείας από
τηλεοράσεως, ραδιοφώνου και διαδικτύου.
Στο κήρυγμά του ο Σεβασμιώτατος χαρακτηριστικά ανέφερε:
«Ο λόγος του Κυρίου μας, μέσα από το αγιασμένο χέρι του
Ευαγγελιστού Λουκά του Ιατρού, έρχεται να απαντήσει σε
προβλήματα των καιρών, να φωτίσει σκοτάδια της εποχής, να
δώσει διεξόδους σε προβλήματα, τα οποία αντιμετωπίζουμε και τα
οποία έχουν δημιουργήσει μία μελαγχολία, ένα σφίξιμο μέσα στην
καρδιά μας και μία αγωνία. Βλέπουμε καθημερινά φαινόμενα βίας
ακόμη και στον χώρο της ψυχαγωγίας της παιδικής αγνότητας, της
παιδικής έκφρασης, ακόμη και στο χώρο των σχολείων, στους
χώρους της διασκέδασης, εκεί όπου βρίσκονται οι νέοι. Βλέπουμε
μία γενικευμένη κατάσταση βίας και καθημερινά τέτοιες ειδήσεις
έρχονται να αναστατώσουν την ύπαρξή μας. Και βλέπουμε επίσης,
διάφορους κήρυκες του άκρατου δικαιωματισμού, της
δικαιοματολαγνείας να γίνονται τιμητές και πολύ εύκολα να ρίχνουν
ευθύνες: «Φταίνε οι γονείς, φταίει το σχολείο, φταίνε χίλιοι δυο
άλλοι, αλλά πάντοτε βγάζουν τον εαυτό τους από την ευθύνη, όλοι
αυτοί οι οποίοι συνέβαλαν στο να οδηγηθούμε σε μία τέτοια
κατάσταση, όπου ο σεβασμός σχετικοποιείται, όπου η ταυτότητα
του καθενός σχετικοποιείται, όπου ο χώρος που μπορεί να φτάσει
το δικαίωμά μου με το δικαίωμα του άλλου, επίσης σχετικοποιείται,
και παραταύτα όλα αυτά δεν φαίνονται να συγκλονίζουν
πραγματικά. Φαίνεται μονάχα να δημιουργούν ένα προσωρινό σοκ
και όχι μία βαθιά αναζήτηση για το τι φταίει και κυρίως όχι τόσο για
το τι φταίει, αλλά για το τι πρέπει να αλλάξει. Τι πρέπει να κάνουμε
όλοι μαζί, χωρίς να εξαιρεί κανείς τον εαυτό του. Όλοι μας
ανεξαιρέτως και συλλογικά ως θεσμοί, αλλά και προσωπικά, ως
πρόσωπα, γιατί αν δεν καταλάβουμε ότι για κάθε πρόβλημα, όπου
και αν εκδηλώνεται, συνυπεύθυνοι είμαστε όλοι μας ανεξαιρέτως.
Η νοοτροπία, «να ψοφίσει η κατσίκα του γείτονα, ή ευτυχώς
που είναι μακριά από εμένα», είναι αυτή η νοοτροπία που έχει
οδηγήσει σε αυτού του είδους τα προβλήματα.

Αντίθετα, αν αγαπηθούμε, αν ενώσουμε τις δυνάμεις μας, αν
συνεργαστούμε και αν κατανοήσουμε ότι όσο μεγαλύτερο βαθμό
ενσυναίσθησης έχουμε και ενδιαφέροντος ο ένας για τον άλλο,
τόσο πιο εύκολα, τόσο πιο αποτελεσματικά, τόσο πιο γρήγορα και
τόσο πιο άμεσα, θα μπορέσουμε να θεραπεύσουμε τέτοιου είδους
παθογένειες. Ο Χριστός σήμερα ξεκινάει από το αυτονόητο, το
οποίο σήμερα έχει γίνει ζητούμενο: Όπως θέλετε να κάνουν σε
εσάς οι άνθρωποι να ποιείτε και εσείς ομοίως. Όπως θέλετε οι
άλλοι να σας φέρονται, έτσι να φέρεστε και εσείς. Θέλετε οι άλλοι
να σας σέβονται; Θα τους σέβεστε και εσείς. Θέλετε οι άλλοι να
μην ασκούν βία πάνω σας; Να μην ασκείτε και εσείς βία. Θέλετε οι
άλλοι να μην αδικούν; Να μην αδικείτε και εσείς. Θέλετε οι άλλοι να
μην προσβάλλουν; Να μην προσβάλλετε και εσείς. Θέλετε οι άλλοι
να μην συκοφαντούν; Να μην συκοφαντείτε και εσείς.  Θέλετε οι
άλλοι να μην έχουν αντικοινωνική συμπεριφορά; Να μην έχετε και
εσείς. Αυτή είναι η βάση. Αυτό είναι το πάτωμα, αυτό είναι το
φυσικό δίκαιο, όπως λέμε στην ιστορία των θεσμών, στην
φιλοσοφία και στη νομική επιστήμη. Το οποίο όμως είναι κατώτερη
κατάσταση, γιατί το φυσικό δίκαιο το παρατηρεί κανείς, ακόμη και
στην άλογη φύση. Στην εμπειρία της ζωής γνωρίζουμε ότι ένα ζώο,
αν του δείξεις αγάπη, θα σε σεβαστεί και αυτό. Αν δεν του
επιτεθείς, δεν θα σε πειράξει, ακόμη και το πιο επικίνδυνο ερπετό.
Όταν αντιλαμβάνεται ότι δεν κινδυνεύει, αδιαφορεί τουλάχιστον. Αν
λοιπόν αυτό ισχύει μέσα στην άλογη δημιουργία, που φτάσαμε να
μην ισχύει μέσα στην έλλογη δημιουργία! Που φτάσαμε εμείς οι
άνθρωποι να έχουμε πέσει τόσο χαμηλά, ώστε ούτε αυτή την
ψυχοδικαϊκή τάξη να μην τηρούμε μέσα στην ζωή μας!
Παραταύτα ο Χριστός δεν θέλει να μας αφήσει μόνο στο
φυσικό δίκαιο. Θέλει να μας οδηγήσει στο ένθεο δίκαιο, στον δικό
του τρόπο ζωής, γιατί ακριβώς γι’αυτό σαρκώθηκε, γι΄αυτό
κατέβηκε στη γη, γι΄αυτό σταυρώθηκε, γι΄αυτό αναστήθηκε, γι’
αυτό ανελήφθη στους ουρανούς για να μας δώσει την δυνατότητα
και εμείς οι γήινοι να γίνουμε επουράνιοι, κι εμείς οι χοϊκοί να
γίνουμε θεϊκοί, κι εμείς οι θνητοί να γίνουμε αθάνατοι. Να γίνουμε
δηλαδή «Υιοί του Υψίστου». Πότε θα γίνουμε «Υιοί του Υψίστου»;
Όχι αν αγαπάτε αυτούς που σας αγαθοποιούν. «ποία ὑμῖν χάρις
ἐστί; καὶ γὰρ οἱ ἁμαρτωλοὶ τὸ αὐτὸ ποιοῦσι». Τι αξία έχει να
αγαπάς αυτόν που σου φέρεται καλά, αυτόν που σε εγκωμιάζει,
αυτόν που σε ευεργετεί; Μα αλίμονο αν δεν αγαπάς και δεν
ευγνωμονείς αυτόν που σε ευεργετεί στην ζωή σου, τότε σημαίνει
ότι έχεις γίνει κτήνος, τέρας στην κυριολεξία, αν έχεις τέτοια
αγνωμοσύνη. «καὶ ἐὰν δανείζητε παρ᾿ ὧν ἐλπίζετε ἀπολαβεῖν,

ποία ὑμῖν χάρις ἐστί;». Αν ευχαριστείς και αγαπάς αυτόν, τον οποίο
θα του προσφέρεις κάτι και περιμένεις να στο επιστρέψει πίσω,
τότε αυτή η προσφορά δεν έχει καμία αξία. Ποια προσφορά έχει
αξία; Αυτή η προσφορά που μοιάζει με το ήθος και την προσφορά
του Χριστού:  «ἀγαπᾶτε τοὺς ἐχθροὺς ὑμῶν», αυτή είναι η αγάπη,
η οποία μας κάνει παιδιά του Θεού. Αυτή είναι η αγάπη, η οποία
μας κάνει θεϊκούς ανθρώπους, αυτή η αγάπη είναι, η οποία μας
κάνει αγίους. Να αγαπάμε και αυτούς που δεν μας αγαπούν, να
συγχωρούμε και αυτούς που δεν μας συγχωρούν, να ευεργετούμε
και αυτούς που δεν αναγνωρίζουν και δεν αντιλαμβάνονται την
ευεργεσία μας. Αυτή είναι η αληθινή αγάπη, η θεϊκή αγάπη. Αυτή
είναι πρόκληση και η πρόταση ζωής, την οποία μας ανοίγει ο
Χριστός μέσα στην πραγματικότητα της ζωής μας.
Για να σκεφτούμε, ότι αν καταβάλαμε έστω και μία μικρή
προσπάθεια, να ακολουθήσουμε τον δρόμο που μας προσφέρει ο
Χριστός, πόσο διαφορετική θα ήταν η ζωή μας. Ασφαλώς είμαστε
άνθρωποι με αδυναμίες, με προβληματισμούς, με μειονεξίες, με
δυστοκίες, είμαστε άνθρωποι που παλεύουμε με τον ίδιο μας τον
εαυτό και μπορεί όλα αυτά να μας φαίνονται δύσκολα, ανέφικτα,
ουτοπικά, ότι ξεφεύγουν από την σφαίρα των δυνατοτήτων μας. Το
ερώτημα δεν είναι ότι είναι δύσκολα,  γιατί ο άνθρωπος είναι
πλασμένος για τα δύσκολα, είναι φτιαγμένος για τα μεγάλα, είναι
προορισμένος για να μεγαλουργεί ο άνθρωπος, το ερώτημα είναι:
Αν θέλουμε να προσπαθήσουμε για τα δύσκολα. Αν έχουμε
διάθεση πραγματικά να βουτήξουμε και να κολυμπήσουμε μέσα
στο πέλαγος. Αν έχουμε την διάθεση να τολμήσουμε τα μεγάλα και
σπουδαία και δύσκολα. Κατά πόσο κάναμε βήματα, προσπάθειες,
κατά πόσο κάναμε λίγο πίσω στον εγωισμό μας, στα θέλω μας,
στις απόψεις μας, στα συμφέροντά μας, κατά πόσο δώσαμε χώρο
στον διπλανό μας και κυρίως αυτή την προσπάθεια θα την
κάνουμε πρώτα από τον δικό μας χώρο. Δεν είναι τυχαίο ότι τα
μεγαλύτερα ποσοστά βίας, είναι της ενδοοικογενειακής βίας, δεν
είναι η βία έναντι τρίτων. Έχουμε βία μέσα στο σπίτι μας, μέσα
στην οικογένεια, ανάμεσα σε αυτόν και αυτήν που υποτίθεται τους
έχει συνδέσει αγάπη και έρωτας, που τους έχει συνδέσει μυστήριο
γάμου, που έχουν δώσει όρκους και υποσχέσεις αιώνιας αγάπης.
Αυτό πρέπει να μας προβληματίσει και δεν μας έχει προβληματίσει
γιατί προτιμούμε να ασχολούμεθα με τον γείτονα και με την
γειτόνισσα. Να έχουμε άποψη για τους πάντες και τα πάντα και
μέσα το σπίτι μας να είναι «κόλαση» και η καρδιά μας και η ψυχή
μας να είναι «κόλαση».

Σας προτείνουμε επίσης

«Ποιος να το φανταζόταν ότι το δικό μου το εγγόνι θα σκότωνε την ίδια του τη μάνα»: Ο πατέρας της 52χρονης και ιερέας σπάει την σιωπή του
Το πρόβλημα της Θεοδικίας στην Ιερατική Σύναξη της Ιεράς Μητροπόλεως Δημητριάδος
Προσωπικός αριθμός: Τι να κάνουμε; #shorts
Η Κυρά της Ρω

Μας καλεί ο Χριστός να κάνουμε ένα ελάχιστο βήμα. Να
αναρωτηθούμε σήμερα: έχω την διάθεση να γίνω υιός του Θεού
του Υψίστου; Να προσπαθήσω σήμερα να υπερβώ τον εαυτό μου,
λίγο να ξεπεράσω τον εαυτό μου, λίγο να μαλακώσω, να ηρεμήσω,
να γίνω πιο επιεικής στον διπλανό μου, να έχω λίγο περισσότερη
κατανόηση, περισσότερη ενσυναίσθηση, περισσότερη καλοσύνη,
περισσότερο σεβασμό, περισσότερη ευγένεια, αποδοχή; Να
γεμίσω με Χριστό την καρδιά μου, να αρχίσω να μιλάω στον Θεό
για εμένα και όχι για τους άλλους. Να βρω τον Θεό που τον έχω
χάσει μέσα μου. Να αρχίσουμε να εξωτερικεύουμε τον εσωτερικό
μας κόσμο. Να βλέπουμε πραγματικά τον εαυτό μας, την αλήθεια
μας. Για να αρχίζει να αλλάζει η ζωή μας. Χωρίς Χριστό, χωρίς την
αγάπη του Χριστού, χωρίς Ευαγγέλιο δεν αλλάζει ο κόσμος. Ο
κόσμος δεν αλλάζει με ατομικά ευαγγέλια, δεν αλλάζει μέσα από
ατομικά πάθη, κουνώντας το δάχτυλο, αλλά ο κόσμος αλλάζει
μονάχα ανοίγοντας την καρδιά μας στον Χριστό, ζητώντας από τον
Χριστό να μπει μέσα μας και να γίνουμε ο καθένας μας Χριστός για
τον άλλο, να γίνουμε ένας άγγελος για τον άλλο, να γίνουμε
αδελφοί ο ένας για τον άλλο, να γίνουμε οικογένεια όλοι μαζί, αλλά
πρώτα πρέπει να γίνει οικογένεια, η οικογένειά μας, αυτή στην
οποία ζούμε, να γίνει σπίτι , το σπίτι στο οποίο ζούμε και να γίνει
στην συνέχεια οικογένεια το χωριό μας, η πόλη μας, ο νομός μας,
οικογένεια η πατρίδα μας, οικογένεια και αδελφότητα η οικουμένη
ολόκληρη».

Φωτογραφίες: Δημήτριος Ανάγνου

Φθιώτιδος Συμεών: «Χωρίς Χριστό δεν αλλάζει ο κόσμος» | Flickr

Share This Article
Facebook Whatsapp Whatsapp VKontakte Telegram Threads Email Copy Link Print
Previous Article Ο Μητροπολίτης Κερκύρας κ.Νεκτάριος στη Θεσσαλονίκη
Next Article Καβάλα: Συνοδική Θεία Λειτουργία για την επέτειο των 100 ετών παρουσία του Μακ.Αρχιεπισκόπου Αθηνών κ. Ιερώνυμου [φωτογραφίες]

Τελευταία νέα
Ο Μητροπολίτης Χαλκίδος κ. Χρυσόστομος στο 4ο Γυμνάσιο Χαλκίδος
14 Μαΐου 2025
Πάπας Λέων ΙΔ ´: “Η συνάντηση με τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο θα πραγματοποιηθεί”
14 Μαΐου 2025
Ολοκληρώθηκε το εορταστικό μουσικοχορευτικό διήμερο της ενορίας Αγ. Γεωργίου Γιαννιτσών
14 Μαΐου 2025
Η παρουσίαση του βιβλίου του κ. Ιωάννη Κονιδάρη «Πολιτεία και Εκκλησία στην Πράξη»-Έδωσαν το «παρών»ο Αρχιεπίσκοπος και η τ.Πρόεδρος κ.Σακελλαροπούλου
14 Μαΐου 2025
Χειροθεσία τοῦ Ἡρακλέους Μαλανδρίνου εκ Χίου,εἰς τὸ ἱστορικὸν ὀφφίκιον τοῦ Πρωτοψάλτου τῆς τῶν Σμυρναίων Ἐκκλησίας
14 Μαΐου 2025
Δημοφιλέστερα άρθρα
Γιατί το Φανάρι “χρησιμοποίησε”τη Γεν. Γραμματεία Θρησκευμάτων για να σταματήσει το μεταθετό για την Μητρόπολη Χανίων; Ή όταν η Εκκλησία γίνεται φράξια…
7982 Views
Τα χρυσοποίκιλτα άμφια και οι κορώνες…
6330 Views
Γιατί τόση ανθρωποφαγία κατά του Αρχιμ.Νικοδήμου Φαρμάκη; Ποιοί θέλουν να τον αποδομήσουν και γιατί;
6309 Views
 Ανεξήγητη αναβολή στην εκλογή νέου Μητροπολίτη Κυδωνίας- “Βάφτισαν” σύσκεψη την σύγκληση Συνόδου για εκλογή, για να αποφύγουν τη σύγκρουση με Πατριαρχείο και Κυβέρνηση
5719 Views
Ανεπίτρεπτη επίθεση του Σεβ. Περιστερίου στο ποίμνιό του- Τους χαρακτήρισε «χαμηλού επιπέδου»προφανώς γιατί αντιδρούν στην αφαίρεση του Εσταυρωμένου από το Ιερό Βήμα.
4939 Views

Σχετικά άρθρα

Ο ομογενής δισεκατομμυριούχος Τζον Κατσιματίδης για τους δασμούς και τα ελληνοτουρκικά

12 Μαΐου 2025

Μητροπολίτης Πειραιώς: Μπορεί να ζούμε τη μοναξιά και την ερημία, αλλά ποτέ δεν θα μας εγκαταλείψει ο Θεός μας.

12 Μαΐου 2025

Πολυαρχιερατικό Συλλείτουργο στον Ι.Ναό Αγίου Βασιλείου Τριπόλεως- Τα ονομαστήρια του Σεβ. Μαντινείας κ. Επιφανίου

12 Μαΐου 2025

Μουσική πανδαισία στο Σεμινάριο Φωνητικής Τέχνης του Ωδείου της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς.

12 Μαΐου 2025
Show More
Εξάψαλμος
Youtube Medium Rss

About Company

  • Contact Us
  • Contact Us
  • Advertise with US
  • Advertise with US
  • Complaint
  • Complaint
  • Privacy Policy
  • Privacy Policy
  • Cookie Policy
  • Cookie Policy
  • Submit a Tip
  • Submit a Tip
  • Πολιτική Cookies (ΕΕ)
Subscribe Now for Real-time Updates on the Latest Stories!

© exapsalmos.gr

Διαχείριση Συγκατάθεσης
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
{title} {title} {title}
Καλώς ήλθατε στον Εξάψαλμο
Username or Email Address
Password

Lost your password?