Τρίτη, 24 Ιουνίου 2025 7:54 μμ
Εξάψαλμος
Font ResizerAa
  • Όλα τα Νέα
  • Δεύτερη Σελίδα
    Δεύτερη ΣελίδαShow More
    Ένα προσκύνημα ειρήνης, απλότητας και ησυχίας που άλλαξε τη ζωή 27 προσκυνητών

    Του Λούις Έβαν Σταμούλη ΒΟΣΤΩΝΗ. Είκοσι επτά (27) νέοι ενήλικες και μέλη…

    22 Ιουνίου 2025
    Μας κλέψανε το Σινά – Ώρα να γυρίσει πίσω… #shorts

    Μας κλέψανε το Σινά – Ώρα να γυρίσει πίσω… Το αρχαιότερο εν…

    22 Ιουνίου 2025
     Άστραψε και Βρόντηξε o Μητροπολίτης Σταγών και Μετεώρων Θεόκλητος

    Θεόκλητος: Θέλουν να βγάλουν τη Μητρόπολη έξω από την πόλη. Γιατί έχουμε…

    22 Ιουνίου 2025
    Με αφορμή την πρόσφατη εκλογή μητροπολίτη Δεβρών της Αρχιεπισκοπής Αχρίδος

    Του Παναγιώτη Αντ. Ανδριόπουλου Ιδιαίτερο και ειδικό ενδιαφέρον παρουσιάζουν κάποιες πρόσφατες εξελίξεις στην…

    22 Ιουνίου 2025
    Ἡ Μητρόπολις Βελγίου θρηνεῖ διὰ τὴν κοίμησιν τοῦ Μητροπολίτου Ἀγκύρας Ἱερεμίου

    Ἡ Ἱερὰ Μητρόπολις Βελγίου καὶ Ἐξαρχία Κάτω Χωρῶν καὶ Λουξεμβούργου, θρηνεῖ βαθυτάτως…

    22 Ιουνίου 2025
  • Δια χειρός Σωτήρη Μ. Τζούμα
    Δια χειρός Σωτήρη Μ. ΤζούμαShow More
    Ἀντὶ Εὐχῶν πρὸς τὸν Μακαριώτατον Ἀρχιεπίσκοπον Ἀθηνῶν καὶ πάσης Ἑλλάδος κ. Ἱερώνυμον

      ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΗ Μ. ΤΖΟΥΜΑ     Μακαριώτατε Δέσποτα, ἀντὶ κοινοτύπων εὐχῶν…

    15 Ιουνίου 2025
     Ἀντὶ εὐχῶν εἰς τὸν Παναγιώτατον Οἰκουμενικὸν Πατριάρχην κ.κ. Βαρθολομαῖον

    Εὐλογεῖτε, Παναγιώτατε Δέσποτα! Εὐχόμενος ὁ Κύριος ἡμῖν χαρίζεσθαι καιρὸν μετανοίας καὶ βίον…

    12 Ιουνίου 2025
    Ο επίλογος του Χριστόδουλού μας δεν γράφει τέλος …

    Του Σωτήρη Μ. Τζούμα Όσο θυμόμαστε τον Χριστόδουλο,τόσο θα είναι κοντά μας…

    11 Ιουνίου 2025
    Η αναγόρευση του Σεβ.Μητροπολίτου Γέροντος Πριγκηποννήσων κ.Δημητρίου

    Του Σωτήρη Μ. Τζούμα    Σε συγκινησιακά φορτισμένη ατμόσφαιρα, την Πέμπτη, 29…

    31 Μαΐου 2025
    «Αναστορώ τα παλαιά»: Μία συγκινητική-αφυπνιστική εκδήλωση τιμής των γενοκτονηθέντων Ποντίων,με πολλά μηνύματα και μαθήματα ιστορίας και ήθους!

    Του Σωτήρη Μ. Τζούμα    Ημέρα μεγάλη η σημερινή για την Ορθοδοξία…

    29 Μαΐου 2025
  • Ερωτάς πώς τα ημέτερα…
  • Ιός
  • Ακάκιος
  • Σφηνάκια
  • Παλαιότερες δημοσιεύσεις
    • Αξιοσημείωτα
    • Ελεύθερο Βήμα
    • Εκκλησία της Ελλάδος
    • Οικουμενικό Πατριαρχείο
    • Ορθοδοξία
    • Άλλα Πατριαρχεία
    • Βατικανό
    • Ελλάδα
    • Γενικές Ειδήσεις
    • Κόσμος
  • Επικοινωνία
Reading: «Δικαιοσύνη» 🔺Άρθρο του Σεβ. Μητρ. Αττικής και Βοιωτίας( Γ.Ο.Χ.) κ. Χρυσοστόμου
ΕξάψαλμοςΕξάψαλμος
Font ResizerAa
  • Όλα τα Νέα
  • Δεύτερη Σελίδα
  • Δια χειρός Σωτήρη Μ. Τζούμα
  • Ερωτάς πώς τα ημέτερα…
  • Ιός
  • Ακάκιος
  • Σφηνάκια
  • Παλαιότερες δημοσιεύσεις
  • Επικοινωνία
Search
  • Όλα τα Νέα
  • Δεύτερη Σελίδα
  • Δια χειρός Σωτήρη Μ. Τζούμα
  • Ερωτάς πώς τα ημέτερα…
  • Ιός
  • Ακάκιος
  • Σφηνάκια
  • Παλαιότερες δημοσιεύσεις
    • Αξιοσημείωτα
    • Ελεύθερο Βήμα
    • Εκκλησία της Ελλάδος
    • Οικουμενικό Πατριαρχείο
    • Ορθοδοξία
    • Άλλα Πατριαρχεία
    • Βατικανό
    • Ελλάδα
    • Γενικές Ειδήσεις
    • Κόσμος
  • Επικοινωνία
Follow US
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.

«Δικαιοσύνη» 🔺Άρθρο του Σεβ. Μητρ. Αττικής και Βοιωτίας( Γ.Ο.Χ.) κ. Χρυσοστόμου

Τελευταία ενημέρωση: 1 Απριλίου 2021 11:46
Χρόνος ανάγνωσης: 9 λεπτά
SHARE

«Καὶ ὅτε ἀπῆλθον ἐπὶ τὸν τόπον τὸν καλούμενον Κρανίον, ἐκεῖ ἐσταύρωσαν αὐτὸν καὶ τοὺς κακούργους, ὃν μὲν ἐκ δεξιῶν, ὃν δὲ ἐξ ἀριστερῶν. […] Εἷς δὲ τῶν κρεμασθέντων κακούργων ἐβλασφήμει αὐτὸν λέγων· Εἰ σὺ εἶ ὁ Χριστός, σῶσον σεαυτὸν καὶ ἡμᾶς.ἀποκριθεὶς δὲ ὁ ἕτερος ἐπετίμα αὐτῷ λέγων· Οὐδὲ φοβῇ σὺ τὸν Θεόν, ὅτι ἐν τῷ αὐτῷ κρίματι εἶ;καὶ ἡμεῖς μὲν δικαίως· ἄξια γὰρ ὧν ἐπράξαμεν ἀπολαμβάνομεν· οὗτος δὲ οὐδὲν ἄτοπον ἔπραξε.»

    Διαχρονικά συγκλονιστικό το κήρυγμα του Ευαγγελίου, η αλήθεια της πίστεώς μας. Ένας ληστής, ο οποίος λόγω των αδικιών του οδηγήθηκε στη σταύρωση εκ δεξιών του Σωτήρος, μετανόησε και αξιώθηκε να κερδίσει τον Παράδεισο. «Δίκαιο» τον έχει ονομάσει η σοφία της Εκκλησίας μας τον ληστή εκείνο, διότι μέσα σε μια στιγμή αποτίναξε το βάρος των αδικιών του και μας παρέδωσε ένα τρανό κήρυγμα δικαιοσύνης, διδάσκοντάς μας τις δύο πτυχές της. Η πρώτη πτυχή στηρίζεται στο να λαμβάνει κανείς το αντίκτυπο των πράξεών του, γεγονός που αποδέχθηκε ο ληστής. Εφόσον λοιπόν στη ζωή του «παρέβη και παρήκουσε τον νόμο», άξια «έλαβε την ένδικον μισθαποδοσίαν». Η δεύτερη πτυχή στηρίζεται στο ότι η δικαιοσύνη είναι συνυφασμένη με την δίκαιη κρίση. Έλεγξε -όπως είδαμε- ο εκ δεξιών τον εξ αριστερών, διότι έβλεπε ότι ακόμη και κατά το βασανιστήριο του Σταυρού, ο εξ αριστερών παρέμενε αμετανόητος, άδικος και ασεβής.

    Άλλωστε, ο δίκαιος έλεγχος είναι συνυφασμένος με την δικαιοσύνη σύμφωνα με τον Σοφό Σολομώντα: «στόμα δικαίου μελετήσει σοφίαν, καὶ ἡ γλῶσσα αὐτοῦ λαλήσει κρίσιν». Το ρητό αυτό το ψάλλουμε στα απόστιχα του Εσπερινού των Αγίων Ιεραρχών. Οι Άγιοι αυτοί Ιεράρχες θεωρούσαν τον δίκαιο έλεγχο τόσο θεραπευτικό, ώστε να θεσπίσουν αυστηρούς ελέγχους της παρανομίας, όχι σε κάποια άλλη περίοδο, μα στην πνευματικότερη του έτους, την Μεγάλη Σαρακοστή και την ακόλουθη Μεγαλοβδομάδα.

  Συγκεκριμένα, την Α΄ Κυριακή των Νηστειών εκφωνούμε τα αναθέματα στους αιρετικούς λυκοποιμένες. Την Κυριακή των Βαΐων βλέπουμε στο Ευαγγελικό Ανάγνωσμα του Όρθρου τον Χριστό να λαμβάνει το φραγγέλιο και να δίνει τέλος στην παρανομία εκείνων που με πρόσχημα την Θεία Λατρεία εργάζονταν για τον προσωπικό τους πλουτισμό, έχοντας στήσει τους πάγκους τους στο ιερό του Θεού. Στην πλέον δε,κατανυκτική ακολουθία του Νυμφίου, στον Όρθρο της Μεγάλης Τρίτης, ακούμε από το πράο και μειλίχιο στόμα του Χριστού τα επτά φοβερά «οὐαὶ» προς τους Γραμματείς και Φαρισαίους.
    Με μια επιφανειακή και «ασυλλόγιστη» κρίση, θα μπορούσαν κάποιοι να θεωρήσουν σκληρούς τους Αγίους Πατέρες που θέσπισαν τα αναγνώσματα κατ’ αυτόν τον τρόπο, με το επιχείρημα ότι σκανδαλίζονται οι άνθρωποι που προσέρχονται στην Εκκλησία για να ακούσουν το κήρυγμα της αγάπης.
    Δεν είναι όμως, αδελφοί μου, έτσι τα πράγματα. Οι Άγιοι Ιεράρχες, αλλά και πιο πίσω, οι Απόστολοι, αλλά και ο Ίδιος ο Χριστός, έχοντας την ευθύνη της διαποίμανσης των λογικών προβάτων, έβλεπαν τις καταστάσεις πιο καθαρά από την αντίληψη του κόσμου. Για αυτό άπειρες ήταν οι φορές που μιλούσαν είτε ελεγκτικά, είτε παραινετικά. Πολλοί όμως ήταν αυτοί που δεν τους καταλάβαιναν και παρερμήνευαν τα λόγια τους σύμφωνα με την δική τους ψυχική κατάσταση.

    Ωστόσο, παρά την παρερμηνεία των λόγων τους και την ενόχλησή του κόσμου, οι Πατέρες δεν έπαυαν να ελέγχουν. Γνώριζαν ότι η γλώσσα της δικαιοσύνης καίει μεν, θεραπεύει δε, όπως ακριβώς κι ο καυτηριασμός του σώματος. Το στόμα, λοιπόν, του δικαίου δεν μπορεί να φιμωθεί, διότι ο δίκαιος έλεγχος αποσκοπεί στην αποκατάσταση της τάξης και της αρμονίας. Μήπως άραγε, αυτό δεν ήθελε και ο Χριστός όταν εξαπέλυε τα «οὐαὶ»; Μήπως άραγε, αυτό δεν θέλει και ο κάθε γονιός; Ας κοιτάξουμε καλά το εξής παράδειγμα· στου δικαίου το σπίτι επικρατεί η τάξη διότι ελέγχει με αυστηρότητα τα παιδιά του κάθε φορά που παραστρατούν, ενώ στου αδίκου η αταξία, διότι δεν θέλει να ενοχλεί τα παιδιά. Ας κοιτάξουμε τώρα την εντύπωση που προξενεί τόσο ο δίκαιος, όσο και ο άδικος στους γείτονές του. Ο μεν είναι ο κακός και αυστηρός, ο δε είναι ο καλός και προσηνής. Σύμφωνα με τον Άγιο Νεκτάριο, αυτοί που κρίνουν το καλό ως πονηρό και το πονηρό ως αγαθό είναι και οι ίδιοι άδικοι.

    Θα πει κάποιος: «Σωστά τα λες. Αλλά γιατί τα αναθέματα, το φραγγέλιο και τα «οὐαὶ» να ακούγονται ενώπιον εκκλησίας μεγάλης; Δεν αντίκειται αυτό στο κήρυγμα της Αγάπης; Δεν θα ήταν πιο φρόνιμο να γίνει ο έλεγχος κατ’ ιδίαν»;

    Την απάντηση την φωνάζει περίτρανα το Ευαγγέλιο: «ἔλεγξον αὐτὸν μεταξὺ σοῦ καὶ αὐτοῦ μόνου· […] ἐὰν δὲ μὴ ἀκούσῃ, παράλαβε μετὰ σοῦ ἔτι ἕνα ἢ δύο […] Ἐὰν δὲ παρακούσῃ αὐτῶν, εἰπὲ τῇ ἐκκλησίᾳ»

    Δυστυχώς, απ’ ό,τι φαίνεται διαχειριζόμαστε τον νόμο της αγάπης κατά το δοκούν. Είμαστε ικανοί -εν ονόματι της αγάπης- να ισοπεδώσουμε την δικαιοσύνη, αγνοώντας ότι η δικαιοσύνη πηγάζει από το αίσθημα της αγάπης. Εάν κάποιος στερείται την αγάπη, γιατί να επιθυμεί το κοινό καλό που φέρνει η δικαιοσύνη;

    Το Ευαγγελικό ανάγνωσμα που περιλαμβάνει τα ελεγκτικά «οὐαὶ» του Χριστού προς τους Φαρισαίους είναι απόδειξη ότι η δικαιοσύνη και η αγάπη συμπορεύονται. Όπως ήδη αναφέρθηκε, ο ληστής έλαβε φρικτό τέλος ως αντίκτυπο των πράξεών του (διότι μάλλον δεν θα είχε κάποιον να του υποδείξει εγκαίρως τις συνέπειες της αδικίας). Το ίδιο λοιπόν, θα συνέβαινε αργά ή γρήγορα, σε αυτή ή την άλλη ζωή με τους Φαρισαίους. Αυτοί θα οδηγούνταν στην καταστροφή, τόσο οι ίδιοι, όσο και οι ακόλουθοί τους, οι οποίοι τους πλησίαζαν για να βρουν θεραπεία, αλλά τελικά γίνονταν εξ ολοκλήρου παράλυτοι.

    Ο Χριστός, «ὃς πάντας ἀνθρώπους θέλει σωθῆναι καὶ εἰς ἐπίγνωσιν ἀληθείας ἐλθεῖν», επιθυμούσε, ήθελε την σωτηρία και των Φαρισαίων. Γι’ αυτόν λοιπόν τον λόγο, από αγάπη, τους έλεγξε ιδιωτικά αρκετές φορές. Όταν όμως Του έδειξαν ότι ο προσωπικός έλεγχος -ακόμη κι αν προέρχεται από τον Θεό- δεν είναι δυνατός να νικήσει την πώρωση της καρδιάς τους, τότε ο Χριστός άφησε προς στιγμήν την εικόνα της πραότητας και τους έλεγξε δημόσια με βαρύτατους χαρακτηρισμούς. Οι Απόστολοι είδαν, τότε, τον Γλυκύτατο Διδάσκαλό τους να αντιμετωπίζει με οργή τους ευσεβοφανείς, τους υποκριτές, τους δήθεν υπηρέτες του Θεού. Δεν ήταν όμως οργή αμαρτίας, αλλά οργή δικαιοσύνης. Το λέει άλλωστε και ο Δαβίδ, «Ὀργίζεσθε καί μή ἁμαρτάνετε».

    Ας προχωρήσουμε λίγο ακόμη. Σε κανένα «ουαί» ο Χριστός δεν ανέφερε όνομα. Κι αυτό γιατί; Διότι ακριβώς ήθελε να στιγματίσει την αδικία, όχι το πρόσωπο. Την αμαρτία δεν ανεχόταν. Τον Φαρισαίο τον αγαπούσε. Άλλωστε, και για εκείνον ήρθε να σταυρωθεί.

    Ο Χριστός είχε στο κοντινό του περιβάλλον Φαρισαίους Μαθητές, τον Ιωσήφ και τον Νικόδημο, έλεγξε όμως όλους τους Φαρισαίους, γενικά. Ας δούμε τον σύνδεσμο της Αγάπης· οι δύο Μαθητές δεν πήγαν να παραπονεθούν στον Δάσκαλο τους ότι τους κατηγόρησε κι εκείνους. Έδειξαν κατανόηση, διότι γνώριζαν την κατάσταση που επικρατούσε. Όμως κι αν ακόμη δεν γνώριζαν, σε καμία περίπτωση δεν θα έσπευδαν να επιτεθούν στον Χριστό, αλλά, δίκαιοι όντες, με ταπείνωση θα ρωτούσαν να μάθουν τι ήταν αυτό που οδήγησε τον Διδάσκαλο τους, ο Οποίος ποτέ δεν τους απογοήτευσε, να φερθεί κατ’ αυτόν τον τρόπο. Βλέπετε, αδελφοί μου, εκείνοι οι σώφρονες είχαν διάκριση, είχαν αγάπη, δεν σχημάτιζαν άποψη και κρίση δίχως να έχουν γνώση. Με μια λέξη, είχαν δικαιοσύνη. Σε αντίθεση με τους αδίκους που μας παρουσιάζει ο Σολομών να λένε μεταξύ τους: «ἐνεδρεύσωμεν δὲ τὸν δίκαιον, ὅτι δύσχρηστος ἡμῖν ἐστι καὶ ἐναντιοῦται τοῖς ἔργοις ἡμῶν καὶ ὀνειδίζει ἡμῖν ἁμαρτήματα νόμου καὶ ἐπιφημίζει ἡμῖν ἁμαρτήματα παιδείας ἡμῶν».

    Ιδιαιτέρως την περίοδο αυτή που στην Ακολουθία του Όρθρου η Εκκλησία μας προτρέπει: «δικαιοσύνην μάθετε, οἱ ἐνοικοῦντες ἐπὶ τῆς γῆς», ας προσπαθήσουμε να μιμηθούμε τα πρότυπα της δικαιοσύνης, διότι θα είναι κρίμα να φύγουμε από αυτήν την πρόσκαιρη ζωή, όπου είμαστε απλοί ενοικιαστές με την δικαιοσύνη μας να είναι «ὡς ράκος ἀποκαθημένης».

    Καλό υπόλοιπο της Μεγάλης Σαρακοστής.

Share This Article
Facebook Whatsapp Whatsapp VKontakte Telegram Threads Email Copy Link Print
Previous Article Αγία Λαύρα: Το ιστορικό Μοναστήρι μέσα στο χρόνο
Next Article Το νέο βιβλίο του Σεβ. Μητρ. Πειραιώς προσφέρει σήμερα Πέμπτη η εφημερίδα “Κιβωτός της Ορθοδοξίας”

Τελευταία νέα
Ένα προσκύνημα ειρήνης, απλότητας και ησυχίας που άλλαξε τη ζωή 27 προσκυνητών
22 Ιουνίου 2025
Τρομοκρατικό χτύπημα του ISIS σε ελληνορθόδοξη εκκλησία στη Συρία
22 Ιουνίου 2025
Μας κλέψανε το Σινά – Ώρα να γυρίσει πίσω… #shorts
22 Ιουνίου 2025
 Άστραψε και Βρόντηξε o Μητροπολίτης Σταγών και Μετεώρων Θεόκλητος
22 Ιουνίου 2025
Με αφορμή την πρόσφατη εκλογή μητροπολίτη Δεβρών της Αρχιεπισκοπής Αχρίδος
22 Ιουνίου 2025
Δημοφιλέστερα άρθρα
Γιατί το Φανάρι “χρησιμοποίησε”τη Γεν. Γραμματεία Θρησκευμάτων για να σταματήσει το μεταθετό για την Μητρόπολη Χανίων; Ή όταν η Εκκλησία γίνεται φράξια…
11444 Views
Ο Μητροπολίτης Ιωαννίνων Μάξιμος τόλμησε να πει αλήθειες που οι άλλοι φοβούνται να πουν..
10258 Views
Γιατί τόση ανθρωποφαγία κατά του Αρχιμ.Νικοδήμου Φαρμάκη; Ποιοί θέλουν να τον αποδομήσουν και γιατί;
9588 Views
 Ανεξήγητη αναβολή στην εκλογή νέου Μητροπολίτη Κυδωνίας- “Βάφτισαν” σύσκεψη την σύγκληση Συνόδου για εκλογή, για να αποφύγουν τη σύγκρουση με Πατριαρχείο και Κυβέρνηση
8817 Views
Τα χρυσοποίκιλτα άμφια και οι κορώνες…
8658 Views

Σχετικά άρθρα

Ο εορτασμός του Αγίου Μεθοδίου στην Ι. Μητρόπολη Χαλκίδος

22 Ιουνίου 2025

ΛΑ’ Παύλεια | Θεολογικό Συνέδριο για τον Άγιο Νικόλαο τον Καβάσιλα στη Βέροια. (ΦΩΤΟ)

22 Ιουνίου 2025

Μουσικό οδοιπορικό στον παγκόσμιο δημιουργό Μίκη Θεοδωράκη

20 Ιουνίου 2025

«Ιερό Μνημόσυνο στην Ιερά Μονή Αγίου Ιωάννου Θεολόγου Βερίνου για τα 30 χρόνια από την εις Κύριον εκδημία του μακαριστού Γέροντος Ευσεβίου Γιαννακάκη»

20 Ιουνίου 2025
Show More
Εξάψαλμος
Youtube Medium Rss

About Company

  • Contact Us
  • Contact Us
  • Advertise with US
  • Advertise with US
  • Complaint
  • Complaint
  • Privacy Policy
  • Privacy Policy
  • Cookie Policy
  • Cookie Policy
  • Submit a Tip
  • Submit a Tip
  • Πολιτική Cookies (ΕΕ)
Subscribe Now for Real-time Updates on the Latest Stories!

© exapsalmos.gr

Διαχείριση Συγκατάθεσης
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
{title} {title} {title}
Καλώς ήλθατε στον Εξάψαλμο
Username or Email Address
Password

Lost your password?