You are currently viewing Επίθεση του ξεδιάντροπου Τατσόπουλου στον Μητροπολίτη Ξάνθης με σκληρές εκφράσεις

Επίθεση του ξεδιάντροπου Τατσόπουλου στον Μητροπολίτη Ξάνθης με σκληρές εκφράσεις

Κατά του Μητροπολίτη Ξάνθης στρέφει τα βέλη του ο συγγραφέας και πολιτικός Πέτρος Τατσόπουλος, σχολιάζοντας με σκληρές εκφράσεις του «μήνυμα της Κυριακής» που εξέδωσε ο κ. Παντελεήμων.

«Τα θαύματα δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται με τρόπο ψυχρό και εγκεφαλικό, ούτε γίνονται για να προκαλέσουν την πίστη στον άνθρωπο αλλά την προϋποθέτουν», τονίζει στο μήνυμά του για τη σημερινη Κυριακή ο Μητροπολίτης Ξάνθης κ. Παντελεήμων.

«Ναι, αλίμονο, σεβασμιότατε, τον έχουμε εμπεδώσει. Τον ορισμό της αυτοεκπληρούμενης προφητείας. Για να γίνει θαύμα πρέπει να πιστεύεις στο θαύμα. Εάν δεν πιστεύεις στο θαύμα, και να γίνει θαύμα, δεν πρόκειται να το δεις. Οπότε, τι αποδείξεις και τρίχες κατσαρές; Είπαμε: απατεώνες είσαστε, δεν είσαστε τίποτε κορόιδα. Όπως έλεγε και ο μακαρίτης ο θετός μου πατέρας: «Έκανε και άλλα έξυπνα παιδιά η μάνα σου ή μετά από σένα έσπασε το καλούπι;»» αναφέρει στο post του ο ίδιος.

Διαβάστε αναλυτικά το μήνυμα του Μητροπολίτη Ξάνθης με τίτλο “Τα θαύματα της αγάπης του Θεού”

Στο σημερινό ευαγγελικό ανάγνωσμα γίνεται λόγος για δύο θαύματα του Χριστού, για τη θεραπεία των δύο τυφλών και ενός κωφού δαιμονιζομένου. Ο Χριστός, με την θεία αυθεντία Του που διακηρύσσει ότι είναι «το φως του κόσμου», εγγίζει τα κλειστά μάτια των δύο τυφλών της ευαγγελικής περικοπής που ζητούν έλεος και βοήθεια και τους λέγει: «Κατά την πίστιν υμών γεννηθήτω υμίν». Ο ενσαρκωμένος Υιός του Θεού έρχεται στον κόσμο να αποκαταστήσει το χαλασμένο από τη φθορά και την αμαρτία δημιούργημα. Όπως με την αυθεντική προσταγή του Θεού δημιουργήθηκε ο κόσμος και ο άνθρωπος, έτσι με την ίδια αυθεντία αναδημιουργείται ο άνθρωπος από τον Υιό του Θεού για να γίνει ένα καινούργιο πλάσμα, μέλος της Εκκλησίας, κληρονόμος των θείων δώρων απαλλαγμένος από την τυφλότητα, από τη δαιμονική κυριαρχία, από το μίσος και από το θάνατο.

Ενώ ο λαός θαυμάζει και εκπλήσσεται και αναγνωρίζει τον έκτακτο και μοναδικό χαρακτήρα της θεραπείας, που επετέλεσε ο Ιησούς, οι Φαρισαίοι υποστηρίζουν ότι «εν τω άρχοντι των δαιμόνιων εκβάλλει τα δαιμόνια». Επειδή δεν μπορούν να αμφισβητήσουν την πραγματικότητα της θεραπείας την ερμηνεύουν σαν αποτέλεσμα συνεργασίας του Χριστού με τον αρχισατανά, ανατρέποντας έτσι την πραγματικότητα που είναι η αποκάλυψη της αγάπης του Θεού για τον άνθρωπο, τον ταλαιπωρημένο και αγνώριστο από τη φθορά της αμαρτίας άνθρωπο, και αποδίδοντας ενέργειες του Θεού στον σατανά.

Τα θαύματα δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται με τρόπο ψυχρό και εγκεφαλικό, ούτε γίνονται για να προκαλέσουν την πίστη στον άνθρωπο αλλά την προϋποθέτουν. Κι ακόμη χρειάζεται καθαρή καρδιά απαλλαγμένη από την κακότητα, την ιδιοτέλεια και το μίσος, και θείος φωτισμ

“Στο σημερινό ευαγγελικό ανάγνωσμα γίνεται λόγος για δύο θαύματα του Χριστού, για τη θεραπεία των δύο τυφλών και ενός κωφού δαιμονιζομένου. Ο Χριστός, με την θεία αυθεντία Του που διακηρύσσει ότι είναι «το φως του κόσμου», εγγίζει τα κλειστά μάτια των δύο τυφλών της ευαγγελικής περικοπής που ζητούν έλεος και βοήθεια και τους λέγει: «Κατά την πίστιν υμών γεννηθήτω υμίν». Ο ενσαρκωμένος Υιός του Θεού έρχεται στον κόσμο να αποκαταστήσει το χαλασμένο από τη φθορά και την αμαρτία δημιούργημα. Όπως με την αυθεντική προσταγή του Θεού δημιουργήθηκε ο κόσμος και ο άνθρωπος, έτσι με την ίδια αυθεντία αναδημιουργείται ο άνθρωπος από τον Υιό του Θεού για να γίνει ένα καινούργιο πλάσμα, μέλος της Εκκλησίας, κληρονόμος των θείων δώρων απαλλαγμένος από την τυφλότητα, από τη δαιμονική κυριαρχία, από το μίσος και από το θάνατο.

Ενώ ο λαός θαυμάζει και εκπλήσσεται και αναγνωρίζει τον έκτακτο και μοναδικό χαρακτήρα της θεραπείας, που επετέλεσε ο Ιησούς, οι Φαρισαίοι υποστηρίζουν ότι «εν τω άρχοντι των δαιμόνιων εκβάλλει τα δαιμόνια». Επειδή δεν μπορούν να αμφισβητήσουν την πραγματικότητα της θεραπείας την ερμηνεύουν σαν αποτέλεσμα συνεργασίας του Χριστού με τον αρχισατανά, ανατρέποντας έτσι την πραγματικότητα που είναι η αποκάλυψη της αγάπης του Θεού για τον άνθρωπο, τον ταλαιπωρημένο και αγνώριστο από τη φθορά της αμαρτίας άνθρωπο, και αποδίδοντας ενέργειες του Θεού στον σατανά.

Τα θαύματα δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται με τρόπο ψυχρό και εγκεφαλικό, ούτε γίνονται για να προκαλέσουν την πίστη στον άνθρωπο αλλά την προϋποθέτουν. Κι ακόμη χρειάζεται καθαρή καρδιά απαλλαγμένη από την κακότητα, την ιδιοτέλεια και το μίσος, και θείος φωτισμός για να αναγνωρίσει ο άνθρωπος στα θαύματα του Χριστού την αποκάλυψη της βασιλείας τού Θεού, την φανέρωση της θείας αγάπης, τον νέο κόσμο της ελπίδας που ανατέλλει για τους πιστούς.

Τα θαύματα της αγάπης του Θεού δεν σταμάτησαν ποτέ μέχρι σήμερα, ούτε εμποδίστηκαν από τις κακόβουλες ερμηνείες των αρνητών της πίστεως. Μόνο που χρειάζεται να τα δεί κανείς με το πρίσμα του βιώματος της πίστεως, μέσα από τα μυστήρια της Εκκλησίας, τα οποία είναι τα διαρκή θαύματα του Αγίου Πνεύματος στην πορεία της Ιστορίας.

Όποιος περιμένει να δεί θαύμα για να πιστέψει στον Χριστό, θα μένει πάντοτε σε μία άκαρπη αναμονή ή θα τραπεί σε μία ψυχρή ορθολογιστική αντιμετώπιση της θρησκείας- μόνον όποιος πιστέψει και ζήσει την πραγματική ζωή της Εκκλησίας, θα βρεθεί μπροστά στο θαύμα της αγάπης του Θεού που είναι η σωτηρία, ο νέος κόσμος της αναστάσεως.”