Η ζυγαριά της Δικαιοσύνης μέσα στην Εκκλησία- Το ΣτΕ βάζει φρένο στις άνομες ενέργειες του Θεσσαλιώτιδος Τιμοθέου

Tου Σωτήρη Τζούμα

Το Συμβούλιο της Επικρατείας, πολλές φορές, τα τελευταία χρόνια, μας έχει εκπλήξει, με ιστορικής σημασίας αποφάσεις του, στα ίχνη της πρώην Προέδρου του, και νυν Ελληνικής Δημοκρατίας, οι οποίες πνέουν στον χώρο της Εκκλησίας μας δημοκρατία, μέσα από την αναγνώριση και προστασία ανθρωπίνων δικαιωμάτων των μελών και οργανισμών της, σπάζοντας τον κλοιό ενός κλειστού συστήματος λειτουργίας της Ιεραρχίας της Εκκλησίας, το οποίο συστηματικά, αποπνίγει την ελευθερία ανάπτυξης ή ύπαρξης, προσωπικοτήτων και πραγμάτων, μέσα στην Εκκλησία, μέσα δηλαδή στον πλέον ελεύθερο χώρο, εκεί, που τα ανθρώπινα δικαιώματα θα έπρεπε να απολάμβαναν απόλυτο σεβασμό, όμοιο, με τον σεβασμό του Ιδρυτού της Εκκλησίας μας, στην κάθε ανθρώπινη ύπαρξη, στην οποία έδωσε, δίνει και θα δίνει ζωή.

Έτσι, με την υπ’ αριθμ. 14/2020 απόφασή του, που παραπέμπει στην Ολομέλεια του δικαστηρίου, για μείζονος σπουδαιότητος ζήτημα, το ΣτΕ, με πλειοψηφία της 7μελούς συνθέσεώς του, βάζει τέλος στην αυθαίρετη διάλυση Μοναστηριών, με μόνη την γνώμη του Μητροπολίτου, και την έγκρισή της, από τους ετοίμους εις τούτο Αρχιερείς της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, διασυνδέοντας, την διατήρηση της Μονής, με την ζωτικότητα της Μοναστικής Αδελφότητος, η οποία εξασφαλίζει και προστατεύει την πνευματική συνέχεια της Μονής, η λειτουργία της οποίας, ως νπδδ, εντάσσεται μέσα στα ενδιαφέροντα και τους σκοπούς του κράτους, του κοινωνικού κράτους δικαίου.

Η κοσμική δικαστική εξουσία, εν προκειμένω, και όχι η Εκκλησία, δυστυχώς, τί όνειδος αλήθεια για ταγούς της Εκκλησίας μας, καταδεικνύει την ευαισθησία της, στο να μην πεθάνει, να μην διαλυθεί, μία υπερχιλιετής Μονή, επειδή, αν και έχει τουλάχιστον δέκα Μοναχές, και άλλες τόσες Δόκιμες, ωστόσο, ο Μητροπολίτης της περιοχής, από σκοπούς ιδιοχρησίας, και εκδιώξεως της Αδελφότητάς της, βάλθηκε να την διαλύσει, με νομικά κατασκευάσματα, με συνδρομή μάλιστα της ΔΙΣ, του τότε Υπουργού Παιδείας, και του νυν Προέδρου της Δημοκρατίας, όπως την Μονή Μεταμορφώσεως της μαρτυρικής Αδελφότητος Ναυπάκτου, που υπέγραψε την διάλυσή της, ο τότε Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας με Π.Δ. το οποίο ακυρώθηκε, πάλι με απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας.

Έτσι, θα έπραττε ο Κύριός μας; θα διέλυε Μονή Του; ενώ ο Ίδιος είπε: «ἐν τῇ οἰκίᾳ τοῦ πατρός μου μοναὶ πολλαί εἰσιν».

Αν κινδυνεύει το 1, αφήνει τα 99. Εδώ όμως, συμβαίνει το αντίθετο, ο κυρίαρχος Μητροπολίτης, διώχνει τα 99, 3 Αδελφότητες, 3 Ιερών Μονών, για να «σώσει» το 1 από «καθαίρεση», την οποία ο ίδιος «απαιτεί», «επίμονα», «κουραστικά», στις 10.03.2020! Είναι απίστευτη, η απύθμενη ακόρεστη άσκηση κατεξουσιάσεώς του, πάνω σε μέλη του Σώματος του Κυρίου μας.

Με το τηλεφωνικό «κέλευσον Δέσποτα», του Αρχιεπισκόπου μας, ενώπιον μαρτύρων δύο, στον κυρίαρχο Μητροπολίτη, στις 13.11.2019, ακούστηκε, με οξεία και ηχηρή φωνή, από την άλλη γραμμή του τηλεφώνου της Καρδίτσας, το: «θα φύγουν όλοι και όλες από την Καρδίτσα, και μετά θα εκδώσω απολυτήριο στον Γέροντα», αλλοιώς, καθαίρεση, τάχα για «εγκατάλειψη θέσεως», και ουδέν ψευδέστερον, εγκληματικώτερον, τούτου, υπό την ανύστακτη πολυετή παρότρυνση του Αρχιεπισκόπου μας, τελικώς, θεωρώντας τον Αρχιμανδρίτη Διονύσιο Καλαμπόκα «Χριστοδουλικό» … (καθ’ ότι ο Μακαριστός τον κατέβασε από Θήβα, Καρδίτσα), και επισφράγισε τον Μαθητή ο Διδάσκαλος, επιλέξας τότε: «όπως φύγατε από Θήβα, από μένα, που περνούσατε καλά 7 χρόνια, έτσι θα φύγετε και τώρα από Καρδίτσα. Αλλοιώς, ο Γέροντας θα δικασθεί. Ό,τι σας κάνει τώρα ο Καρδίτσης, έπρεπε να σας τα είχα κάνει εγώ τότε»!

Τόσο «τίμιο», τόσο «ξεκάθαρο», τόσο «ηθικό», τόσο «ελεύθερο», τόσο «κανονικό», τόσο «νόμιμο», και «αβίαστο», το θέλημα, του «εις Τύπον και Τόπον Χριστού» λαλήσαντος, κυριάρχου Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου, επάνω σε ψυχές, για τις οποίες, ο Κύριος, έδωσε το Τίμιο Αίμα Του.


Δικαιώνεται και πάλι τελικά ο Χρήστος Γιανναράς, που άστραψε και βρόντηξε (https://www.kathimerini.gr/1040678/opinion/epikairothta/politikh/vdelygma-se-topo-agio), μόλις μετά το οφφίκιό του, του Μεγάλου Λογοθέτου.

Η «αντιπαλότητα» τελικά, όπως έχει χαρακτηρισθεί από τον κορυφαίο Ομότιμο Καθηγητή Εκκλησιαστικού Δικαίου της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Ιωάννη Κονιδάρη, σε ειδική μελέτη του, μεταξύ «κανονικότητας και νομιμότητας», αντιστοιχεί κατ’ ουσίαν στην «πάλη» δύο γιγάντων: της κυριαρχικής εξουσίας της Εκκλησίας, όπως είναι οργανωμένη, μέσα στην κανονικού και πολιτειακού δικαίου έννομη τάξη, επί προσώπων και πραγμάτων, και της ελευθερίας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Είναι όμως, η κυριαρχική εξουσία της Εκκλησίας, αντίστοιχη του imperium του κράτους, ή η εξουσία της οργανωμένης εκκλησίας, των ταγών Της, συνίσταται στο να άρχουν όπως ο Κύριος, με δικαιοσύνη και αγάπη, όπως ο Χριστός, και όχι ως κύριοι, εξουσιαστές, εξολοθρευτές, αλάστορες, που δηλώνουν, ότι θα κόψει ρεύμα και νερό του χιλιετούς Μοναστηριού τους, των Μοναζουσών, αν δεν φύγουν οι Μοναχές σε μία βδομάδα, για να το χρησιμοποιήσει ο ίδιος, επειδή του αρέσουν τα κτίρια.

Πέραν της αποφάσεως του ΣτΕ, η επιστολή της Γερόντισσας Προηγουμένης Μαριάμ της «Κόκκινης Εκκλησιάς» Καρδίτσης, κατά κόσμον Δέσποινας Σαββουλίδου, Τελειοφοίτου Ιατρικής Πανεπιστημίου Γερμανίας και Φιλολόγου ΑΠΘ, εκ Τρικκάλων Θεσσαλίας προς τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος 15.02.2020, είναι σπαρακτικά αληθινή, ελάχιστο δείγμα των γενομένων «ἐν Ἱερουσαλήμ ἐν ταῖς ἡμέραις», και 4 διετίαις, «ταύταις» (Λουκ. 24, 18).

 

Ἱερά Μονή Ἁγίων Ἀποστόλων

«Κόκκινη Εκκλησιά»

15.02.2020

Μακαριώτατον

Κύριον Κύριον Ἱερώνυμον Β’

Ἀρχιεπίσκοπον Ἀθηνῶν καί Πάσης Ἑλλάδος

Ἁγίας Φιλοθέης 21, 105 56 Ἀθήνας

Μακαριώτατε,

Τήν Εὐχή Σας.

Μεγάλη χαρά μᾶς ἔδωσε ο ἐρχομός Σας στήν Καρδίτσα, γέμισε τήν καρδιά μας εὐφροσύνη καί ἐλπίδες, ἀξιωθήκαμε νά ἀσπασθοῦμε τήν Ἁγία Δεξιάν Σας, νά πάρουμε τήν Πατρική Εὐχή Σας, τήν Βασιλόπιττα.

Καί ἐνῶ ὁ Θεός μᾶς ἔδωσε τήν εὐλογία νά βρεθοῦμε κοντά Σας, στόν Πατέρα μας καί ἐνῶ Ἐσεῖς ὁ Ἴδιος, μέ ἐνδιαφέρον μέ ρωτήσατε «Τί κάνετε, πῶς εἶστε, εἶστε καλά;» θρηνῶ καί ὀδύρομαι πού δέν ἔπεσα παρά τούς Πόδας Σας, νά Σᾶς ἀναφέρω τό δρᾶμα τό ὁποῖο ζοῦμε, ὅτι εἶμαι ἀπό 7 ἐτίας ἀκοινώνητη καί μέ τίς Ἀδελφές μου εἴμαστε πεταμένες ἀπό τό Μοναστήρι μας τήν «Κόκκινη Ἐκκλησιά», ἀνελέητα διωκόμενες.

Νά Σᾶς πῶ, Μακαριώτατε, ὅτι ἐκοιμήθη ὁ πατέρας πρίν λίγους μῆνες, πού πάντοτε Σᾶς ἀνέφερε μέ πολλή εὐγνωμοσύνη πού μέ Κείρατε Μεγαλόσχημη στό Μοναστήρι Σας, τῆς Ὑψώσεως Τιμίου Σταυροῦ Θηβῶν.

Στήν μεγάλη, κατάμεστη ἀπό κόσμο αἴθουσα τῆς Ἔπαυλης, πού εἰπώθηκαν τόσο ὡραῖα λόγια, ἦρθε ἡ σκέψη στό νοῦ μου, τί ὄμορφα πού εἴμαστε ὅλοι μαζύ, ἀλλά ἡ χαρά μου αὐτή διεκόπη, σάν ἀπό μαχαίρι, ὅταν εἶδα τόν Δεσπότη μας, πού στεκόταν δίπλα Σας καί χαιρετοῦσε ὅλον τόν κόσμο, νά ἀποτραβιέται στήν ἄλλη ἄκρη, μέ τόν ἐρχομό μας, μή θέλοντας νά μᾶς ἀντικρύσει.

Ἡ Ἱστορική, Μαρτυρική, Ἱερά Μονή μας τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων «Κόκκινη Ἐκκλησιά», πιό Κόκκινη ἀπό ποτέ, διαλύεται καί πετιοῦνται ἀπό Αὐτήν οἱ 10 Μοναχές Της. Οὔτε ὁ ὀνομαστός γιά τίς καταστροφές καί τό κλείσιμο Μοναστηριῶν Ὄθων, δέν διέλυσε Ἱερά Μονή μέ 10 Μοναχές.

Ἔκλεισαν τόν Ἱερό Ναό τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων τῆς Μονῆς μας, ὅπου κάναμε ὅλες τίς Ἀκολουθίες μας, ὅπου ἐρχόντουσαν οἱ Πιστοί, ἄναβαν τό κεράκι τους, ἔβρισκαν χαρά, παρηγοριά καί ἐλπίδα, στό Μοναστήρι, πού ἐπειδή εἶναι κοντά στήν πόλη τῆς Καρδίτσας, μποροῦσαν νά ἐπισκεφθοῦν καί οἱ φτωχοί ἄνθρωποι, πού δέν εἶχαν τήν δυνατότητα νά φθάσουν σέ ἄλλα Μοναστήρια μακρυνά.

Τώρα, ὁ Ἱερός Ναός ἀνοίγει τίς Κυριακές τό πρωΐ γιά τήν Θεία Λειτουργία, ἀπό τόν ὁποῖον ἔχουν ἀφαιρέσει τά στασίδια τῶν Μοναζουσῶν καί στό ἀναλόγιο πού ψάλλαμε, ψάλλουν λαϊκοί, ἄνδρες καί γυναῖκες.

Δάκρυα ἔρχονται στά μάτια μου σκεπτόμενη τήν Ἀγαπημένη μας Ἀδελφή Δήμητρα, ἡ ὁποία μέ ζῆλο και αὐταπάρνηση ἐργάσθηκε στήν Κόκκινη Ἐκκλησιά, φρόντισε μέ πολλή στοργή καί ἀγάπη τήν κατάκοιτη Γερόντισσά μας Μελετία, προθυμότατη πάντα στή διακονία τῆς Γερόντισσας Φεβρωνίας, συμπαθής καί ἀρωγός στούς φτωχούς, ἀσθενεῖς, ἀναξιοπαθοῦντας, πού ἐπισκέπτονταν τήν Ἱερά Μονή μας, προσφέροντας, τίς περισσότερες φορές, ὡς εὐλογία τοῦ Μοναστηριοῦ, τίς ἀπό βότανα θεραπευτικές ἀλοιφές καί τά θεραπευτικά φυτικά σκευάσματα, πού ἡ ἴδια ἑτοίμαζε πρός θεραπεία καί ἀνακούφιση τῶν συνανθρώπων μας, ὡς χημικός πού ἦταν. Καί ὅμως, γιά Ἐκείνη, πού ἐνδιαφερόταν καί φρόντιζε γιά τούς πάντας καί ὅλοι τήν ἀγαποῦσαν, πού ράγισε ἡ καρδιά τῶν Καρδιτσιωτῶν καί ὄχι μόνον, πού τήν γνώρισαν, δέν δόθηκε ἡ εὐλογία νά ἐνταφιασθεῖ στό Μοναστήρι της!

Δύο Ἀδελφές μας, ἡ Ἀδελφή Ἀγάπη καί ἡ Δόκιμη Εἰρήνη, πονεμένες ἀπό τά μικρά τους χρόνια, στήν ὁλόψυχη διακονία τῆς Γερόντισσας Φεβρωνίας, ἕως σχεδόν θανάτου γιά τήν Ἀδελφή Ἀγάπη, τῆς ὁποίας ἡ ζωή ἐσώθη ἐκ θαύματος καί διά τήν ὁποίαν τό πόρισμα τῆς Ἱερᾶς Συνόδου ὥριζε νά ἐγγραφεῖ στό Μοναχολόγιο τῆς Μονῆς, διωγμένες ἀπό τήν Γερόντισσα Φεβρωνία, πού τίς κάλεσε καί τίς έφερε στήν Κόκκινη Ἐκκλησιά, κατέφυγαν στήν Ἀδελφότητά μας, ἀσθενεῖς, παντελῶς ἄπορη ἡ Δόκιμη Εἰρήνη καί μή ἔχουσαι ποῦ τήν κεφαλήν κλῖναι.

Ἐναντίον αὐτῶν τῶν Ἀδελφῶν μας μέσω δικαστικοῦ ἐπιμελητοῦ διαβιβάσθηκαν οἱ ἐντολές τοῦ Δεσπότου, νά ἐγκαταλείψουν τήν Ἱερά Μονή μας ἐντός 15 ἡμερῶν, ἀλλιῶς θά τίς ἐξεδίωκε ἀπό Αὐτήν νομικῶς!

Τηλεφώνησε ἡ Γερόντισσα Φεβρωνία, ὅτι ὁ Δεσπότης εἶπε νά μαζευθοῦμε στόν ὄροφό της, νά μᾶς μιλήσει.

Ὑπακούσαμε, ἀναμένοντας λόγους πατρικούς ἀπό τόν Δεσπότη μας, ἀλλ’ ἀντ’ αὐτοῦ, μᾶς ἐξεδίωκε, νά φύγουμε ἀπό τό Μοναστήρι μας σέ μία ἑβδομάδα, ἀλλιῶς θά μᾶς ἔκοβε ρεῦμα καί νερό, θά ἔπαιρνε τό φραγγέλιο, ὅπως ὁ Χριστός ἐκδίωξε τούς ἐμπόρους ἀπό τόν Ναό τοῦ Σολομῶντος, ὅπως εἶπε!

Πολλῶν ἐτῶν Μοναχές τῆς Ἱερᾶς Μονῆς μας, μορφωμένες, ἀπό τήν ἀλλοδαπή, κανονικῶς ἐγγεγραμμένες στό Μοναχολόγιο τῆς Μονῆς μας καί μονίμως διαμένουσαι στήν Πνευματική τους Πατρίδα, τήν Ἑλλάδα, ἐγκαταλείψασαι πατρίδα, συγγενεῖς, λαμπρή καριέρα καί πλούτη, γιά νά ὑπηρετήσουν τόν Χριστό, ἐκδιώχθηκαν ἀπό τήν Ἱερά Μονή καί ἀπό τήν Ἑλλάδα, ἐντολῇ τοῦ Δεσπότου καί συνεργείᾳ τῆς Γερόντισσας Φεβρωνίας μέ τήν διακοπή ἀνανέωσης τῆς Ἄδειας Διαμονῆς τους.

Πανενδεεῖς οἱ Μοναχές τῆς Κόκκινης Ἐκκλησιᾶς, καθότι μᾶς ἔχει ἀπαγορευθεῖ στήν Ἱερά Μονή ἀκόμη καί ἡ διάθεση τῶν ἐργοχείρων μας, πρός προσπορισμό τῶν ἀναγκαίων, κλείνοντάς μας τήν Ἔκθεση τῆς Μονῆς ἀπό τήν ὁποία εἴχαμε μικρό εἰσόδημα, ἐντολῇ Γεροντίσσης Φεβρωνίας καί Δεσπότου, ἀπαγορευούσης τῆς πρώτης στούς προσερχομένους εἰς τήν Μονήν, νά μᾶς φέρουν ἀκόμη καί ἄρτον, κατακρατοῦσα ἡ ἰδία ἀνέκαθεν καί διαχειρίζουσα ἅπαντα τά χρήματα, τίς δωρεές καί τίς προσφορές τῶν πιστῶν.

Μάλιστα ἔκοψε καί τό δωρεάν ἀπό τόν ἥλιο ζεστό νερό ἀπό τίς Μοναχές, οἱ ὁποῖες χρόνια μένουν χωρίς θέρμανση τόν Χειμῶνα, εὐεργετούμενες ἀπό τά μή πρός πώληση φροῦτα καί λαχανικά πού μᾶς διαθέτουν οἱ ἄνθρωποι τῆς Λαϊκῆς Ἀγορᾶς, καί ἀπό τήν βοήθεια τῶν ἀνθρώπων πού γνωρίζουν τό μαρτύριό μας καί μᾶς συμπαρίστανται.

Προσκυνητές μᾶς ἐνημέρωσαν διά τόν ἐρχομό Σας στήν Καρδίτσα, πού ἐπληροφορήθησαν ἀπό τίς τοπικές ἐφημερίδες καί ἔχοντας προσμονή καί ἐλπίδα, ὅτι θά εἴχαμε τήν εὐλογία γῆς Ἐπισκέψεώς Σας στήν Ἱερά Μονή μας, θελήσαμε νά καθαρίσουμε τούς αὐλείους χώρους τῆς Μονῆς μας ἀπό τά χόρτα καί τά βάτα καί νά τούς εὐπρεπίσουμε, καθότι λόγῳ τῆς ἀπαγορεύσεως ἐργασιῶν μας ἐκ τῆς Γεροντίσσης Φεβρωνίας, ὁ χῶρος ὡμοίαζε μέ ζούγκλα. Ἀντί γιά χαρά ἐκ μέρους τῆς Γεροντίσσης Φεβρωνίας γιά τήν προσπάθειάν μας αὐτή, ἐδρέψαμε τήν ἐπίπληξή της. Τήν περασμένη Πέμπτη καθαρίσαμε τόν αὔλειο χῶρο τῆς Μονῆς μας καί Παρασκευή πρωΐ ἀπεσταλμένοι τῆς Γερόντισσας Φεβρωνίας ἔκοβαν τό συρματόπλεγμα, μέ σκοπό νά μποῦν νά γκρεμίσουν μέ τά μηχανήματα πού εἶχαν φέρει, κτίσμα στόν αὔλειο χῶρο, καί τό κοτέτσι μας, πού είχαμε καθαρίσει. Καλέσαμε τήν Αστυνομία, ἡ ὁποία τούς σταμάτησε καί ἐξήγησε στήν Γερόντισσα Φεβρωνία, ὅτι τίποτε δέν μπορεῖ νά γκρεμιστεῖ χωρίς τήν ἄδεια τῆς Πολεοδομίας.

Ὑπερασπιζόμενη τήν Ἱερά, Ἱστορική, Μαρτυρική Μονή μας, πού εἶναι τό καθῆκον τοῦ κάθε Μοναχοῦ καί τίς πεταμένες ἀπό Αὐτήν Ἀδελφές μου, μοῦ ἐπεδόθη στίς 25.11.2011, τό Ἐπιτίμιο τῆς Ἀκοινωνησίας, τό ὁποῖο ἦρε ὁ Μακαριστός +Κύριλλος ἀνήμερα τῆς ἑορτῆς τοῦ Ἁγίου Γεωργίου, εἰς τήν Θείαν Λειτουργία, ὅπου καθήμενος ἐπί τοῦ θρόνου εἰς τό Καθολικόν τῆς Μονῆς τοῦ Ἁγίου Γεωργίου «Καραϊσκάκη» το ἔτος 2014, μοῦ ἔδωσε τήν εὐλογία νά κοινωνήσω καί κοινώνησα. Τό ἀπόγευμα τῆς ἰδίας ἡμέρας ὁ Βοηθός Ἐπίσκοπος Ρεντίνης +Σεραφείμ ἀπέστειλε ἔγγραφα στούς Ἱερεῖς τῆς Μητροπόλεως περί ἀκοινωνησίας μου, χωρίς νά ἔχει συμβεῖ κάτι, χωρίς νά μοῦ εἰπωθεῖ ὁ λόγος, χωρίς νά κληθῶ πρός ἐνημέρωσή μου καί ἀπολογία. Ἔκτοτε, καί πάλι εἶμαι ἀκοινώνητη.

Μακαριώτατε,

Ἀφιερώσαμε τήν ζωή μας ἀπό τά νιάτα μας στόν Χριστό.

Καταφεύγουμε, καί πάλι, σε Σᾶς, τόν Πατέρα μας.

Μέ ἕνα Σας λόγο δύνασθε νά ἄρετε τό ἐπιτίμιο τῆς ἀκοινωνισίας, νά μᾶς προστατέψετε, νά σώσετε τήν Ἱερά, Μαρτυρική Μονή μας τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων «Κόκκινη Ἐκκλησιά» ἀπό κάθε ἐπιβουλέα, νά φέρετε τήν Εἰρήνη στίς ψυχές ὅλων τῶν ἀνθρώπων, πού δακρύζουν μέ τά γεγονότα τά θλιβερά, μέ τά παθήματά μας, πρός εὐφροσύνη ἀνεκλάλητον, τῶν εὐγνωμονούντων Ὑμᾶς ἐς ἀεί Καρδιῶν μας, πρός Δόξαν τοῦ Παντοδυνάμου Θεοῦ!

Προσπεσοῦσα παρά τούς Ἀποστολικούς Σας Πόδας,

Αἰτοῦμαι τήν Ἁγίαν Εὐχήν Σας,

Μαριάμ Μοναχή

 

 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΕΞΑΨΑΛΜΟΥ:Ακολουθεί η απόφαση του ΣτΕ -κόλαφος για τις ενέργειες του Θεσσαλιώτιδος. Ενώ σε ξεχωριστή ανάρτηση θα διαβάσετε την συγκλονιστική επιστολή της Μοναχής Μαριάμ προς τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών Ιερώνυμο για όλο το μπούλιγκ που υφίστανται οι Μοναχές από τον …Άγιο Θασααλιωτιδος. Θα διαβάσετε μέσα στην επιστολή αυτή ενέργειες που δεν συνάδουν με το Επισκοπικό αξίωμα που φέρει ο Τιμόθεος! Το περίεργο στην περίπτωση αυτή δεν είναι αυτά που κάνει ο Θεσσαλιώτιδος- τα έχουμε παρουσιάσει πολλές φορές μέσα από την ιστοσελίδα μας- αλλά το «πώς» θα αντιδράσει ο Αρχιεπίσκοπος σε αυτή την επιστολή!