You are currently viewing Η ιστορία δεν παραγράφεται, δεν επιδέχεται φιλοσοφίας και δεν μπορεί να αποτελεί αντικείμενο αριστερής κουλτούρας ή ιδεοληψίας!

Η ιστορία δεν παραγράφεται, δεν επιδέχεται φιλοσοφίας και δεν μπορεί να αποτελεί αντικείμενο αριστερής κουλτούρας ή ιδεοληψίας!

vebediktos

Του Αρχιμ. ΒΕΝΕΔΙΚΤΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ,

ΙΕΡΑΤ. ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ

 

Το μνημόνιο δεν σκίστηκε, η τρόικα μετονομάστηκε σε θεσμούς,τα τρία άτομα ήρθαν και μας ελέγχουν στα ξενοδοχεία και όχι στα υπουργεία,ο κ.Βαρουφάκης σταμάτησε τις φωτογραφίσεις και τις δηλώσεις και εξαφανίστηκε,ο κ. Τσίπρας επισκέφτηκε την κ. Μέρκελ αντίθετα με όσα υποστήριζε πριν την ανάληψη της εξουσίας, όλοι αναζητούν μεταρρυθμίσεις και μέτρα,το 1,2 δις δεν ενεκρίθη,η εξέγερση των σκλαβωμένων Ελλήνων για την πίστη και την πατρίδα μετονομάστηκε σε άνοιξη των λαών και δεν υπάρχει τέλος στα πειράματα…..και θα τοποθετηθώ μόνο στο τελευταίο.

Η βάση της επανάστασης του 1821 υπήρξε αναμφισβήτητα ιστορικά η εκκλησία και ο κλήρος της. Μετά την άλωση της Πόλης το 1453 ο σουλτάνος αναβίβασε τον πατριάρχη Κων/πόλεως σε ηγέτη των Ελλήνων στους χιονόδαρτους για το Γένος καιρούς,παρέχοντάς του μεγάλα προνόμια καθώς ήταν πια ο διορισμένος αρχηγός των ραγιάδων. Ο Μωάμεθ άφησε στους Έλληνες τον πατριάρχη και του άφησε και όλα του τα προνόμια. Φρόντισε μάλιστα η ενθρόνισή του να προσλάβει πανηγυρικό χαρακτήρα για να ικανοποιηθεί το κοινό αίσθημα,κι έτσι ο Πορθητής έκρουσε την πιο ευαίσθητη χορδή των δουλωμένων. Γνώριζε ο Μωάμεθ και οι σύμβουλοί του την μεγάλη επιρροή που ασκούσαν η εκκλησία και το πατριαρχείο στο βυζαντινό κράτος. Το κενό που δημιούργησε η απώλεια του τελευταίου μαρτυρικού αυτοκράτορα Κων/νου Παλαιολόγου ήρθε να αναπληρώσει ο νέος ανθενωτικός πατριάρχης. Ήθελαν τον δικό τους άνθρωπο κοντά στο μάτι του κυκλώνα και χωρίς καμία βοήθεια από την ομόθρησκη Δύση. Έτσι νόμιζαν….τι άλλαξε όμως το 1821 και οι ίδιοι οι Τούρκοι απαγχόνισαν τον δικό τους άνθρωπο,τον πατριάρχη Γρηγόριο τον Έ; Ο οποίος μάλιστα λίγες ημέρες πριν είχε εξαναγκαστεί να αφορίσει την επανάσταση του Υψηλάντη; Ο αφορισμός υπήρξε η ανάσχεση μιας Γενοκτονίας των χριστιανικών πληθυσμών της Πόλης εξαιτίας της επανάστασης.
Έπρεπε πλέον να καμφθεί το επαναστατικό φρόνημα των ραγιάδων στο πρόσωπο του ηγέτη τους, του πατριάρχη τους,που υπέσκαπτε την Πύλη. Οδηγήθηκε λοιπόν στον απαγχονισμό ο πατριάρχης που προ ολίγου είχε αφορίσει τους επαναστάτες και εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι δεν δέχτηκε την προτροπή του Παπαρρηγοπούλου και διεθνών πρεσβευτών να εγκαταλείψει την Πόλη. Και τον απαγχονισμό του στην κεντρική θύρα του Πατριαρχείου ακολούθησαν οι θυσίες πολλών αρχιερέων σε όλη την Ελλάδα που εξεγείρονταν ήδη!
Αυτή λοιπόν η ιστορία δεν παραγράφεται,δεν επιδέχεται φιλοσοφίας και δεν μπορεί να αποτελεί αντικείμενο αριστερής κουλτούρας ή ιδεοληψίας. Όποιος επιθυμεί να φιλοσοφεί μπορεί κάλλιστα να γράφει ποιήματα δαπανώντας εκεί την έμπνευσή του. Η ιστορία της Ελλάδας είναι σαν τα μαθηματικά, ένα και ένα κάνουν δύο. Όσο κι αν συναγωνίζονται κάποιοι να βρίσκονται στην επικαιρότητα, ζηλούντες την δόξαν της εξαφανισθείσας κ. Ρεπούση,πλανώνται…..δεν πρόκειται ποτέ να κάνει 3!