You are currently viewing Απαράδεκτη επίθεση Αγιορειτών Πατέρων στον Διοίκηση  του Αγίου Όρους για δήθεν αντιθεσμικές παρεμβάσεις και άλλα ηχηρά παρόμοια …

Απαράδεκτη επίθεση Αγιορειτών Πατέρων στον Διοίκηση του Αγίου Όρους για δήθεν αντιθεσμικές παρεμβάσεις και άλλα ηχηρά παρόμοια …

  • Reading time:2 mins read

🔺Του Σωτήρη Μ. Τζούμα

Στην Εκκλησία μας όλα πρέπει να γίνονται «ευσχημόνως και κατά τάξιν» όπως συνιστά  ο Απ. Παύλος στους Κορινθίους.
Και η Παλαιά Διαθήκη λέγει «τοις πάσι χρόνος και καιρός παντί πράγματι» και υπάρχει «καιρός του σιγάν και καιρός του λαλείν» (Εκκλησιαστής).
Δυστυχώς όμως, παντού υπάρχουν άνθρωποι, με αδυναμίες, με φλυαρία λόγων και έργων,  με αποτέλεσμα πολλές φορές να διασύρονται θεσμοί, πρόσωπα και πράξεις  από άκριτα, άκαιρα και παράκαιρα λόγια ή κείμενα.Από φανατισμένες γραφίδες και τραυματισμένα από τον φθόνο μυαλά, τα οποία πολλές φορές είναι αφιερωμένα στην Εκκλησία ως Μοναχοί.

Ένα … «σύγγραμμα» με τέτοια μαργαριτάρια  μας απέστειλαν, αλιευμένο από το διαδίκτυο,σε σελίδα εκκλησιαστικού περιεχομένου και προσανατολισμού. 
Το σύγγραμα …υπογράφουν( γιατί δεν ξέρουνε αν το γράφουν οι ίδιοι ) οι «Γέρων Παΐσιος Καρεώτης και Επιφάνιος Μοναχός Καψαλιώτης» (υπαρκτοί ή ανύπαρκτοι ως πρόσωπα, δεν το γνωρίζω).
Και οι δύο προέρχονται από ευλογημένες επάλξεις του Αγίου Όρους. 
Και θέτουμε καλόπιστα το ερώτημα αν είναι υπαρκτοί, με την έννοια ότι το περιεχόμενο και το λεξιλόγιο του κειμένου ουδόλως παραπέμπουν όχι μόνο στην Καψάλα, αλλά ούτε καν σε γειτονικές περιοχές εκτός  του Αγιώνυμου Όρους. Σκληρή γλώσσα, επιθετικός λόγος, αφ´υψηλού θεώρηση των πραγμάτων, ως κήνσορες!
Ένα αγιορείτικο κείμενο έπρεπε να αποπνέει λιβάνι και αγιότητα! Και όχι να μας κάνει υποδείξεις και μάλιστα διοικητικού περιεχομένου. Και έτοιμο να εξαγγείλει ποινές και τιμωρίες! Ποιοι είστε πατέρες; Εκπρόσωποι της Ιεράς Εξετάσεως; 
Ελάτε να αναλάβετε τα ηνία της Εκκλησίας και γιατί όχι και του ίδιου του κράτους μας.Αλλά μην ομιλείτε με κακότητα και μένος.
Είναι δυνατόν να επιτίθεστε  ασύστολα και απαράδεκτα στον Πολιτικό Διοικητή του Αγίου Όρους, έναν άνθρωπο που  ξοδεύει αμέτρητα ποσά-  γιατί το αισθάνεται ο άνθρωπος  και όχι γιατί έχει κάποιο όφελος – για να διευκολύνει τη ζωή των Μοναχών, όλων υμών  και να θωρακίζει το Άγιο Όρος με έργα υποδομής; Είναι δυνατόν να αφήνετε αυτούς τους υπαινιγμούς για τον κ. Αθανάσιο Μαρτίνο που παρατά τις πολυεύθυνες εργασίες του για να έρχεται στο Άγιο Όρος και να διεκπεραιώνει θέματα που απασχολούν την Ιερά Κοινότητα;   Αυτά που γράφετε είναι σημάδια ευγνωμοσύνης ή αχαριστίας; Μάλλον το δεύτερο! Αυτό φαίνεται! 
Ομιλείτε  ειρωνικά και περιπαιχτικά για τον άνθρωπο που κάνει τόσα πολλά για όλη την Κοινότητα του Αγίου Όρους και το αποκαλείτε αυτό … «φιλανθρωπία του πλούτου»!Είναι δυνατόν; 
Προφανώς σας λείπει η αυτοκριτική.
Αλήθεια τα χρήματα που έπαιρνε και παίρνει το Άγιο Όρος από την Ευρώπη και τα …ρούβλια που έρχονται  από τη Ρωσία ( πολλές φορές  αδιαφανώς) πως θέλετε να τα ονομάσουμε; «Φιλανθρωπία της εξαγοράς μοναχών», για να μιλούν πάντα θετικά για την απαράδεκτη και διχαστική Εκκλησία της Μόσχας; 
Πατέρες μου τα γράφετε όλα αυτά  και δεν κοκκινίζετε; Τα εκστομίζετε όλα αυτά και παριστάνετε ότι έχετε φόβο Θεού; Υπηρεσία εκτελείτε και ξέρετε πολύ καλά γιατί το κάνετε. Αλλά αυτό αργά ή γρήγορα θα αποκαλυφθεί! Και τότε και οι λίθοι κεκράξονται! 
Και αυτό θα σας εκθέσει διπλά.
Αλήθεια πως αισθάνεστε   ως μοναχοί, προορισμένοι από τον Θεό να είστε  οι αείποτε προσευχόμενοι για τους μηδέποτε προσευχομένους, κι εσείς να επιδίδεστε σε τέτοια συγγράματα που δεν θέλουν να οικοδομήσουν τον λαό μας  αλλά να διχάσουν; 
Με το ίδιο μένος επιτίθεστε  και στον κ. Αρίστο Κασμίρογλου τον υποδιοικητή του Αγίου Όρους, έναν αφοσιωμένο άνθρωπο στο Άγιο Όρος και σε όλους σας, ο οποίος  έχασε την υγεία του για να υπηρετεί το Άγιο Όρος και τις ανάγκες του. 
Τόσα πράγματα έχει προσφέρει  ο κ. Κασμίρογλου στην Αγιώνυμη Πολιτεία.Γιατί τα προσπερνάτε και τα αγνοείτε; Γιατί βάζετε  ένα τεράστιο Χ πάνω στο έργο αυτού του ταπεινού και διακριτικού ανθρώπου που δεν πείραξε ποτέ κανέναν και δεν ζήτησε ποτέ τιμές και διακρίσεις; 
Είναι παράνομη η τοποθέτηση του γιατί δεν προβλέπεται εκ του νόμου  θέση υποδιοικητή! Μα τώρα το σκεφθήκατε αυτό;  Είχε  διατελέσει και στο παρελθόν υποδιοικητής από το 2004 έως το 2010 με διοικητή τον κ. Γ. Δαλακούρα. . Τότε δεν σας ενοχλούσε; Και γιατί μένετε στο γράμμα του νόμου και όχι στην ουσία του θέματος, στο  αν δηλαδή ο Αρίστος Κασμίρογλου προσφέρει με την παρουσία του και δεν ενοχλεί καμένα!Γιατί αλήθεια το κάνετε αυτό;  Σας το υπαγορεύει προφανώς  ο φανατισμός και η εμπάθεια που  διακρίνει και εσάς αλλά και όλους όσους κρύβονται πίσω από τέτοια κείμενα. Είναι αντιθεσμικές οι παρεμβάσεις του Διοικητή και του Υποδιοικητή του Αγίου Όρους και δεν είναι η δική σας αήθης επίθεση; 
Δεν υπάρχει πνευματική τιμωρία γιαυτό που κάνετε; Δεν θα πάρει θέση η Κοινότητα και δεν θα σας τραβήξουν το αυτιά (μεταξύ μας  τα γένια θα σας τραβούσαν οι Μοσχοβίτες αν τα γράφατε γιαυτούς)  οι Γεροντάδες που θίγονται από τους υπαινιγμούς και τις αδολεσχίες σας; 
Περιμένουμε να δούμε αντιδράσεις! 
Σε μια εποχή που η ανθρωπότητα ταλανίζεται από πνευματική, οικονομική, υγιειονομική και κάθε άλλου είδους κρίση, δεν είναι δυνατόν να κυκλοφορούν κείμενα με υπογραφές «αγιορειτών» που να δυναμιτίζουν θεσμικούς ρόλους και πρόσωπα.
Δεν είναι δυνατόν να στοχοποιείτε ανθρώπους που δεν μπορείτε να ελέγξετε και να αποδέχεστε τερατουργήματα που γίνονται εκεί με την συμμετοχή ή έστω την ανοχή σας.
Το κείμενο καταφέρεται και  εναντίον του Οικουμενικού μας Πατριαρχείου, δηλαδή εναντίον του οικείου επισκόπου του Αγίου Όρους, εναντίον διαφόρων κατά τους συντάκτες (;) του κειμένου, «ακραίων οικουμενιστικών κύκλων», ηγουμένων που στηρίζουν τον  Επίσκοπο του Όρους,  τον Οικουμενικό Πατριάρχη. 
Και με την κριτική αυτή έπεσαν οι μάσκες. Αποκαλύπτονται τα αρρωστημένα μυαλά που κατευθύνουν τις πένες των αφελών να υπογράφουν τέτοια λιβελογραφήματα τα οποία θεωρούν ότι προσφέρουν στην Εκκλησία μας. 
Το κείμενο αυτό  αναλύει με πολύ επίπεδο τρόπο  το «δόγμα του σοκ» και αποφαίνεται επί παντός επιστητού.  Και φυσικά… ανακατεύει την Σύνοδο του Κολυμπαρίου, την Αυτοκεφαλία της Ουκρανίας, τον Μπιλ Γκέϊτς, την Μεγάλη Επανεκκίνηση… «και δε συμμαζεύεται» που θα έλεγε και η γιαγιά μου! « Λίθοι και πλίνθοι και ξύλα και κέραμοι ατάκτως ερριμμένα», αρκεί να μας οδηγούν στην ετυμηγορία που θελουμε να καταλήξουμε. 
Τα όσα γράφετε για τον εμβολιασμό και τα εμβόλια είναι κατώτερα κάθε σχολιασμού. Κανείς δεν σας ζήτησε να πάτε να εμβολιαστείτε με το ζόρι. Όσοι πιστοί προσέλθετε. Οι υπόλοιποι ας σιωπήσουν. Χάθηκαν χιλιάδες ανθρώπινες ζωές λόγω του κορονοϊού. Ο Θεός μας έστειλε ένα μήνυμα. Ας κάνουμε αυτά που πρέπει για να μείνουμε στη ζωή και να αποδείξουμε πως όλο αυτό το κακό είναι αποτέλεσμα της αποστασίας μας από τον Θεό. Αν δεν ζήσουμε πως θα εργαστούμε και θα αγωνιστούμε γιαυτό; Έχουμε υποχρέωση έναντι των νέων γενεών! Εναντίον αυτών των παιδιών που κομματιάζουν την εικόνα της Παναγίας μας μέσα στο δρόμο και την ποδοπατούν και νιώθουν ότι κάνουν κάτι σπουδαίο! Αν τα παιδιά αυτά διαβάσουν το κείμενο σας και τα όσα εμετικά καταθέτετε να είστε βέβαιοι ότι θα πουν πως καλώς απέχουμε από τα της Εκκλησίας και των Μοναχών! Τι δουλειά έχουμε εμείς με αυτό το φανατισμό; Προτιμάμε την ελεύθερη ζωή μας με τις ακρότητες και την αναρχική συμπεριφορά μας! Και αυτό είναι πατέρες μου και δικό σας έργο.
Κάποιοι που «ζήλον Θεού έχουσιν, αλλ’ ου κατ’ επίγνωσιν» όπως έγραψε στους Ρωμαίους και ο Απ. Παύλος, που θυμίζουν… απομεινάρια του Ανώτατου Σοβιέτ και όχι καλογέρους, είναι χειρότεροι από τους φανερούς εχθρούς της πίστεως.
Λυπάμαι  Άγιοι πατέρες αλλά το ολίσθημα σας είναι μεγάλο!
Αν αυτά γράφετε στο πρώτο μέρος της επίθεσης που αποτολμήσατε  για να μας αποδείξετε πως είστε  τα καλά παιδιά των ζηλωτών αυτής της ταλαίπωρης πίστεως μας , φαντάζομαι πως θα είναι το …δεύτερο μέρος! Αναμένουμε να ολοκληρώσετε το ανοσιούργημα σας για να σας χειροκροτήσουμε! Μέχρι τότε θα προσευχόμαστε για σας!